PORTAL
                                   FORUM
                                ALBUM ZDJĘĆ
                             UŻYTKOWNICY
                          FAQ   BBCode
                       STATYSTYKI
                    DOWNLOAD

SZCZECINECKIE FORUM POMOCY

 

Forum Fundacji "Miłosierdzie i Wiedza"
i Dobrodziejów ze Szczecinka.
Anonse o różnych formach pomocy.
Marzenia.Praca.Hobby!

 Szukaj • Grupy • Rejestracja • Zaloguj
Zapraszamy na stronę Klastra NGO pow. Szczecineckiego. Najnowsze informacje o naszych oraz innych NGOs działaniach
 Ogłoszenie 

Gościcie na stronach naszej FUNDACJI "MIŁOSIERDZIE I WIEDZA".

Te właśnie atrybuty Człowieczeństwa uznaliśmy za najważniejsze: Miłosierdzie /SERCE/ i Wiedzę /UMYSŁ/.

Niosąc pomoc ludziom w potrzebie ze Szczecinka /i nie tylko!/ wdrażamy w życie poniższe projekty pomocowe:

*. "KLUB WSPARCIA" - w naszej siedzibie prowadzimy od 2007 roku "Klub Wsparcia Koleżeńskiego"- finansowany przez pierwsze dwa lata ze środków unijnych, w ramach większego projektu, realizowanego na obszarze 4 powiatów województwa zachodniopomorskiego, pn. "Praca w posagu" - miejsce spotkań społeczników z osobami ubogimi, bezrobotnymi lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym - poszukującymi porady jaką i gdzie można by znaleźć pomoc w rozwiązaniu ich rozlicznych problemów. W kolejnych latach realizujemy powyższe dzieło już własnym sumptem, dzięki m.in. dotacjom z Urzędu Miasta Szczecinka.
Naszym zadaniem jest prowadzenie działań na rzecz osób oraz rodzin wykluczonych lub zagrożonych wykluczeniem społecznym, w tym osób bezrobotnych lub poszukujących pracy poprzez zorganizowanie i prowadzenie profesjonalnej pomocy informacyjnej i edukacyjnej oraz kontynuację prowadzenia grupy środowiskowego wsparcia, czyli KW - w którym to miejscu nieodpłatnie świadczymy pomoc osobom potrzebującym poprzez umożliwienie im kontaktu z fachowcami służącymi pomocą przy pisaniu podać, CV, listów motywacyjnych, czy pomagającymi poczynić pierwsze kroki w obsłudze komputera lub - surfować w Internecie.
Polega to na udostępnianiu przez 6 godzin dziennie - od 12.00 do 18.00 - 4 razy w tygodniu (od wtorku do piątku) naszej sali na potrzeby spotkać osób poszukujących pomocy z ludźmi o w/w umiejętnościach.
Obok tego pomagamy naszym petentom w pozyskaniu potrzebnej im wiedzy poprzez umożliwienie im kontaktu z fachowcami z terenu całej Polski - za pośrednictwem Internetu.
* Poddziałania w ramach "KW":
- "SZCZECINECKI TELEFON MIŁOSIERDZIA": 697-755-214 - swoisty telefoniczno - internetowy bank informacji o szczodrości dobrodziejów - ofiarujących pomoc rzeczową lub w formie bezpłatnych usług osobom w potrzebie.
Pod tym numerem można dowiadywać się o używany sprzęt AGD,RTV, rehabilitacyjny lub meble do oddania za darmo, jak również zgłaszać swoje prośby i zapotrzebowania. (czynny od poniedziałku do piątku, w godzinach : 10.00 -18.00)

- "SZCZECINECKIE FORUM POMOCY": www.dobrodzieje.org - na którym to forum osoby chcące pomóc drugiemu człowiekowi, jak i poszukujące pomocy mogą zamieszczać swoje ogłoszenia i informacje.
Można tutaj znaleźć wiadomości o różnych formach pomocy, ofertach pracy zamieszczanych w Internecie oraz samym zamieszczać informacje o swoich marzeniach i bolączkach, obok tego - anonse o kwalifikacjach i poszukiwaniu pracy, a wreszcie opisywać swoje pasje i zainteresowania.

2. PUNKT INFORMACYJNY RADY PROGRAMOWEJ ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH SZCZECINKA
której jesteśmy współtwórcami i członkami Prezydium - miejsce wymiany informacji i doświadczeń oraz poszukiwania obszarów wspólnych działań przez ngos z naszego miasta i powiatu szczecineckiego - mieści się w Centrum Organizacji Pozarządowych w Szczecinku, ul. W.Bartoszewskiego (dawna: 9 Maja) 12/12 - w siedzibie Fundacji / w godzinach: 12.00-18.00, od wtorku do piątku / oraz pod adresem naszego portalu:
www.organizacjeszczecinek.pl
Udzielamy tutaj przedstawicielom lokalnych NGOs oraz osobom zainteresowanym utworzeniem organizacji pozarządowej, czy podmiotu ES, informacji o aktualnych szkoleniach, konkursach, inicjatywach, czy ważnych sprawach dotyczących NGOs - z jednej strony, a z drugiej - informujemy lokalne środowisko o działaniach NGOs powiatu szczecineckiego.
Współuczestniczymy również w organizowaniu szkoleń i kursów, czy spotkań informacyjno - integracyjnych dla przedstawicieli lokalnych organizacji pozarządowych.

OSOBY POTRZEBUJĄCE POMOCY, JAK I OSOBY - PRAWNE CZY PRYWATNE - CHCĄCE WESPRZEĆ MERYTORYCZNIE, SPRZĘTOWO, ITP DZIAŁALNOŚĆ NASZEJ FUNDACJI ZAPRASZAMY DO NASZEJ SIEDZIBY W SZCZECINKU, PRZY ULICY W. BARTOSZEWSKIEGO (DAWNA: 9-GO MAJA) 12 (DRUGIE PIĘTRO, POKóJ 12) OD WTORKU DO PIĄTKU W GODZINACH 12.00-18.00

TYM, KTóRZY ZECHCIELIBY WESPRZEĆ NAS FINANSOWO - POPRZEZ WPŁATY NA KONTO BANKOWE - PODAJEMY NASZE DANE ADRESOWE, NR KRS, REGON ORAZ NAZWĘ BANKU, W KTóRYM POSIADAMY KONTO ORAZ JEGO NUMER:
FUNDACJA "MIŁOSIERDZIE I WIEDZA",
UL.W. BARTOSZEWSKIEGO (DAWNA: 9-GO MAJA) 12/12,
78-401 SZCZECINEK 3
KRS:0000238111,
NIP: 6731787762,
REGON: 320077302

Nasz Bank: BAŁTYCKI BANK SPÓŁDZIELCZY,
PLAC SOWIŃSKIEGO 2, 78-400 SZCZECINEK
KONTO NR: 36 8566 1042 0500 6557 5004 0001
Z DOPISKIEM " NA DZIAŁALNOŚĆ STATUTOWĄ I KOSZTY Z TYM ZWIĄZANE"

ADRES NASZEJ STRONY INTERNETOWEJ:
dobrodzieje.org
KONTAKT Z NAMI:
TEL.:697 755 214
E-MAIL: fundacja_miw@o2.pl


Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Mariusz
2015-01-03, 18:43
Kasa dla pozarządowców
Autor Wiadomość

Mariusz



Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 1126
Skąd: Szczecinek

  Wysłany: 2011-07-13, 12:35   Konkursy ofert dla NGOs [Cytuj]

Dostaliśmy ciekawą - dla średnich i małych ngos - informację o naborze wniosków do małych projektów, finansowanych ze Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy :


Cytat:


Ogłoszenie naboru Wniosków projektów małych
czwartek, 30 czerwca 2011 11:14

ECORYS Polska Sp. z o.o.
w partnerstwie ze Stowarzyszeniem Gmin RP Euroregion Bałtyk

Operator Grantu Blokowego ustanowionego w ramach
Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy

ogłasza pierwszy nabór Wniosków projektów MAŁYCH
do Funduszu dla Organizacji Pozarządowych

Do udziału w konkursie zaprasza się organizacje pozarządowe spełniające kryteria określone w Podręczniku Procedur Funduszu dla Organizacji Pozarządowych, których suma przychodów z działalności organizacji w ostatnim okresie obrachunkowym nie przekroczyła kwoty 50 000 złotych.
Wzory dokumentów aplikacyjnych znajdują się w zakładce Do pobrania.
Nabór Wniosków rozpoczyna się 30 czerwca 2011 r.
Termin zakończenia naboru upływa 31 sierpnia 2011 r.
Miejsce składania wniosków – ECORYS Polska Sp. z o.o. ul. Łucka 2/4/6, 00-845 Warszawa.
Wnioski należy składać pod wyżej wskazany adres do 31sierpnia 2011 r. do godz. 17.00 osobiście lub pocztą (decyduje data stempla pocztowego).

Szczegółowe informacje związane z procedurą wnioskowania dostępne są na oficjalnej stronie internetowej www.swissgrant.pl w zakładce Fundusz dla Organizacji Pozarządowych oraz pod numerem telefonu +48 22 339 45 45.

Kurs franka szwajcarskiego obowiązujący w trakcie I naboru Wniosków projektów MAŁYCH Funduszu dla Organizacji Pozarządowych: 1 CHF – 3,2956 PLN. Jest to kurs kupna wg NBP z 30 czerwca 2011.

_________________
Fundacja "Miłosierdzie i Wiedza", ul. W. Bartoszewskiego 12, Sp 11, 78-401 Szczecinek 3 (lokal nr 12, II piętro w Centrum Organizacji Pozarządowych w Szczecinku):
Serdecznie zapraszamy do Punktu Informacyjnego Rady NGO, czynnego od wtorku do piątku, w godz.: 12.00-18.00 (darmowy Internet, przydatne info dla i o ngos, a także pomoc w obsłudze komputera, pisaniu wniosków, podań, CV,... - także dla osób bezrobotnych lub niepełnosprawnych).
Dane KRS: FUNDACJA MIŁOSIERDZIE I WIEDZA

[Profil] [PM] [E-mail] [WWW]
 
 

Mariusz



Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 1126
Skąd: Szczecinek

Wysłany: 2011-09-02, 15:51   Kolejny konkurs grantowy dla ngos [Cytuj]

Na stronie szczecineckiego powiatu pojawiła się ciekawa informcja o kolejnym konkursie grantowym dla ngos:

Cytat:
Nowa edycja Regionalnego Konkursu Grantowego!

Polska Fundacja Dzieci i Młodzieży ogłosiła nową edycję Regionalnego Konkursu Grantowego. W konkursie o dotacje do 7 000 zł na projekty minimum 6-miesięczne, rozpoczynające się nie wcześniej niż 1 stycznia 2012 roku i trwające nie dłużej niż do 31 lipca 2012 roku mogą ubiegać się organizacje pozarządowe, gminne domy kultury i gminne biblioteki oraz nieformalne grupy dorosłych, które chcą założyć organizację pozarządową, z terenów wiejskich i małych miast (do 20 000 mieszkańców).

Celem projektów realizowanych w ramach Programu „Równać Szanse” jest wyrównywanie szans na dobry start w dorosłe życie młodzieży gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej (w wieku 13 - 19 lat) z małych miejscowości.

Termin składania wniosków mija 11 października 2011 roku. Informacje o konkursie, zasady i kryteria oceny merytorycznej oraz link do elektronicznego formularza znajdują się na stronie www.rownacszanse.pl.

Zachęcamy do wzięcia udziału w konkursie!

Polska Fundacja Dzieci i Młodzieży proponuje również udział w bezpłatnych, jednodniowych szkoleniach, które we wrześniu odbędą się w sześciu miastach w Polsce. Szkolenia będą dotyczyć pisania wniosku, planowania i realizacji projektu w ramach Programu „Równać Szanse”. Udział w szkoleniu może stanowić dobre przygotowanie do aplikowania w Regionalnym Konkursie Grantowym.

Więcej informacji i rejestracja na szkolenia na stronie www.rownacszanse.pl.


Polecamy i zapraszamy do działania! :-)
_________________
Fundacja "Miłosierdzie i Wiedza", ul. W. Bartoszewskiego 12, Sp 11, 78-401 Szczecinek 3 (lokal nr 12, II piętro w Centrum Organizacji Pozarządowych w Szczecinku):
Serdecznie zapraszamy do Punktu Informacyjnego Rady NGO, czynnego od wtorku do piątku, w godz.: 12.00-18.00 (darmowy Internet, przydatne info dla i o ngos, a także pomoc w obsłudze komputera, pisaniu wniosków, podań, CV,... - także dla osób bezrobotnych lub niepełnosprawnych).
Dane KRS: FUNDACJA MIŁOSIERDZIE I WIEDZA

[Profil] [PM] [E-mail] [WWW]
 
 

Mariusz



Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 1126
Skąd: Szczecinek

Wysłany: 2012-08-30, 15:56   Konkurs pt. Krajowi Liderzy Innowacji i Rozwoju [Cytuj]



Fundacja Innowacji i Rozwoju zaprasza do udziału w konkursie pt. Krajowi Liderzy Innowacji i Rozwoju. Wyłonione zostaną najbardziej nowatorskie rozwiązania w zakresie produktów, usług czy organizacji. Inicjatywa jest skierowana do trzech grup docelowych:

przedsiębiorcy (firmy mikro, małe, średnie i duże)
gminy
organizacje oraz inne podmioty (fundacje, stowarzyszenia)

"
Ruszył nabór zgłoszeń do V jubileuszowej edycji konkursu „Krajowi Liderzy Innowacji i Rozwoju”.

W obecnej edycji czekają nas interesujące zmiany dotyczące zarówno nowych kategorii jak i atrakcyjnych nagród przygotowanych przez Partnerów konkursu.


W tegorocznej edycji zgłoszenia można nadsyłać do 15.10.2012 r. w następujących kategoriach:

Grupa 1 - przedsiębiorcy (firmy- mikro, małe, średnie, duże),

-innowacyjna firma,
-innowacyjny produkt,
-innowacyjna usługa,
-innowacyjny projekt unijny - przedsiębiorca,
-dynamicznie rozwijająca się firma,

oraz nowa kategoria inspirująca firma, która adresowana jest do firm, które wdrożyły rozwiązanie telco lub IT mające wpływ na działalność biznesową firmy.

Grupa 2 - gminy (wiejskie, miejsko-wiejskie, miejskie),

-innowacyjna gmina,
-innowacyjny projekt unijny - gminy,

Grupa 3 - organizacje oraz inne podmioty (fundacje, stowarzyszenia, inne podmioty).

-innowacyjna organizacja,
-innowacyjny projekt unijny – organizacja oraz inne podmioty,

Dla laureatów konkursu atrakcyjną promocję przygotował Mecenas konkursu operator sieci Orange. Dodatkowo nagrody w postaci ultrabooków przygotowała firma Intel natomiast firma SONY przeznaczyła na nagrody smartfony SONY XPERIA.
Zgłoszenia w ramach konkursu będzie można składać do 15.10.2012 r.


Uczestnictwo w konkursie dla firm sektora Mikro, MŚP, Gmin, Organizacji oraz innych podmiotów jest bezpłatne.


Konkurs tradycyjnie składa się z dwóch edycji tj. regionalnej (16 województw) oraz edycji ogólnopolskiej, której wyniki zostaną ogłoszone w styczniu 2013 r.

"
Więcej informacji znajduje się na stronie projektu.


Źródło: www.liderzyinnowacji.pl
_________________
Fundacja "Miłosierdzie i Wiedza", ul. W. Bartoszewskiego 12, Sp 11, 78-401 Szczecinek 3 (lokal nr 12, II piętro w Centrum Organizacji Pozarządowych w Szczecinku):
Serdecznie zapraszamy do Punktu Informacyjnego Rady NGO, czynnego od wtorku do piątku, w godz.: 12.00-18.00 (darmowy Internet, przydatne info dla i o ngos, a także pomoc w obsłudze komputera, pisaniu wniosków, podań, CV,... - także dla osób bezrobotnych lub niepełnosprawnych).
Dane KRS: FUNDACJA MIŁOSIERDZIE I WIEDZA

[Profil] [PM] [E-mail] [WWW]
 
 

Mariusz



Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 1126
Skąd: Szczecinek

  Wysłany: 2012-12-29, 18:33   Konkurs ofert Burmistrza Szczecinka - kultura fizyczna [Cytuj]

Na stronie UM Szczecinek pojawiła się informacja o tym, że Burmistrz Szczecinka ogłosił otwarty konkurs ofert dla organizacji pozarządowych oraz podmiotów, o których mowa w art.3 ust.3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie na realizację zadań w zakresie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej wśród dzieci i młodzieży.W przyszłym roku nasze miasto wydatkuje na organizację zajęć sportowych 600 tysięcy złotych z przeznaczeniem na następujące dyscypliny sportu:

Cytat:

1. Piłka nożna: 110.000 złotych;
2. Lekkoatletyka: 73.000 złotych;
3. Sporty walki: 93.000 złotych;
4. Tenis ziemny: 36.000 złotych;
5. Akrobatyka sportowa i fitness: 38.000 złotych;
6. Pływanie, pięciobój nowoczesny triathlon: 66.000 złotych;
7. Piłka koszykowa: 40.000 złotych;
8. Szermierka: 22.000 złotych;
9. Strzelectwo: 15.000 złotych;
10. Żeglarstwo: 10.000 złotych;
11. Szachy: 4.000 złotych;
12. Badminton: 10.000 złotych;
13. Piłka siatkowa: 44.000 złotych;
14. Narty wodne i wakeboarding: 24.000 złotych.

Utworzono też rezerwę w wysokości 15.000 złotych. Szczegółowe informacje oraz druki aplikacyjne do pobrania w naszej zakładce "Ogłoszenia".

inf. Tomasz Czuk


Źródło i więcej informacji: UM Szczecinek oraz zakładka "Ogłoszenia" UM Szczecinek
_________________
Fundacja "Miłosierdzie i Wiedza", ul. W. Bartoszewskiego 12, Sp 11, 78-401 Szczecinek 3 (lokal nr 12, II piętro w Centrum Organizacji Pozarządowych w Szczecinku):
Serdecznie zapraszamy do Punktu Informacyjnego Rady NGO, czynnego od wtorku do piątku, w godz.: 12.00-18.00 (darmowy Internet, przydatne info dla i o ngos, a także pomoc w obsłudze komputera, pisaniu wniosków, podań, CV,... - także dla osób bezrobotnych lub niepełnosprawnych).
Dane KRS: FUNDACJA MIŁOSIERDZIE I WIEDZA

[Profil] [PM] [E-mail] [WWW]
 
 

MIREK G



Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 188

Wysłany: 2014-01-07, 14:25   konkurs [Cytuj]

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do składania ofert.

Zarząd Województwa Zachodniopomorskiego ogłosił otwarty konkurs ofert :


*w zakresie upowszechniania kultury fizycznej w roku 2014 oraz w latach 2014 – 2016. Nabór trwa do 8 stycznia 2014. http://bip.wzp.pl/index.p...sowe&Itemid=397

*na wsparcie realizacji zleconego z administracji rządowej zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej. Nabór do 13 stycznia 2014 r.

*na wspieranie zadań publicznych Województwa Zachodniopomorskiego w zakresie rozwoju inicjatyw edukacyjnych i budowy społeczeństwa obywatelskiego w 2014 roku. nabór do 14 stycznia 2014 r. http://bip.wzp.pl/index.p...sowe&Itemid=397

* na wspieranie zadań z zakresu polityki społecznej.

Rodzaje zadań i wysokość środków przeznaczonych na ich realizację:


-„Wspieranie dostępu osób z niepełnosprawnością do wielospecjalistycznej diagnozy i rehabilitacji”- 200 000,00 zł,

-„Wspieranie działań na rzecz zatrudniania osób z niepełnosprawnością na otwartym rynku pracy”- 100 000,00 zł,

-„Wspieranie inicjatyw służących wykorzystaniu aktywności i potencjału osób starszych”-150 000,00 zł ,

-„Rozwijanie kompetencji społecznych młodzieży zagrożonej wykluczeniem społecznym”- 100 000,00 zł-,

„Wspieranie działań na rzecz integracji i reintegracji osób zagrożonych wykluczeniem społecznym”- 100 000,00 zł,

-„Zróżnicowane formy pomocy i oparcia społecznego osób z zaburzeniami psychicznymi”- 73 000,00 zł –

„Wspieranie partnerstw lokalnych działających na rzecz rozwoju i aktywności mieszkańców”- 100 000,00 zł

- „Działania na rzecz rodziny, upowszechnianie macierzyństwa i rodzicielstwa” - 150 000,00 zł

Na realizację ww. zadań przeznaczona zostanie kwota w wysokości 973 000,00zł. Nabór do 20 stycznia br.

*na wspieranie zadań publicznych Województwa z zakresu turystyki i krajoznawstwa w roku 2014. Rodzaje zadań: 1.

-Kreowanie, rozwój i promocja produktów turystycznych województwa, o charakterze ponadlokalnym i ponadregionalnym, mających istotny wpływ na wzrost konkurencyjności turystycznej regionu.

-Kształtowanie przestrzeni turystycznej, w tym m.in. znakowanie i zagospodarowanie szlaków i atrakcji turystycznych na terenie województwa zachodniopomorskiego.

-Opracowanie i wydanie niekomercyjnych i niskonakładowych materiałów drukowanych lub multimedialnych promujących walory turystyczne województwa zachodniopomorskiego.

Na realizację ww. zadań przeznacza się kwotę 200.000 zł. Oferta konkursowa powinna być sporządzona zgodnie z wymaganiami zawartymi w treści ogłoszenia. Treść ogłoszenia, wymagane oświadczenia, wzór oferty i wzór sprawozdania dostępne są w załącznikach do pobrania. nabór ofert do dnia 22.01.2014 roku.

*na wspieranie zadań publicznych Województwa Zachodniopomorskiego w zakresie kultury w roku 2014. Nabór do 24 stycznia 2014. http://bip.wzp.pl/index.p...sowe&Itemid=397

*Nabór wniosków o udzielenie dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, położonym na obszarze województwa zachodniopomorskiego w roku 2014. Nabór do 6 lutego 2014 r.

Jeżeli Wasza organizacja chce złożyć ofertę a nie wiecie jak ją przygotować wystarczy umówić się z naszymi doradcami, którzy czekają aby Wam pomóc.

Zapraszamy do Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej w Wałczu przy ul. Nowomiejskiej 4,

Telefon: 530 909 892, e-mail: biuro_owes@umwalcz.pl

Źródło: www.owes.walcz.pl
[Profil] [PM]
 
 

MIREK G



Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 188

Wysłany: 2014-01-17, 16:04   Informator obywatelski - nowy serwis w NGO.pl [Cytuj]





Ruszył nowy serwis w portalu ngo.pl - Informator Obywatelski. Jest serwisem edukacyjno-poradniczym. Znajdziesz tu podstawowe informacje o swoich uprawnieniach w różnych obszarach życia codziennego: o sprawach mieszkaniowych, rodzinnych, o zadłużeniach, zatrudnieniu, emeryturach, prawie spadkowym, pomocy społecznej. Możesz również skorzystać z pomocy doradców obywatelskich, zadając pytanie przez internet.

Nowy serwis Informator Obywatelski dostępny pod adresem- http://obywatelskieinfo.ngo.pl




Źródło: ngo.plyrted
Ostatnio zmieniony przez MIREK G 2014-01-17, 16:11, w całości zmieniany 1 raz  
[Profil] [PM]
 
 

Mariusz



Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 1126
Skąd: Szczecinek

  Wysłany: 2014-04-28, 11:59   FIO 2014 - wyniki oceny formalnej [Cytuj]

Na swojej stronie Departament Pożytku Publicznego [/i] poinformował, że zakończono ocenę formalną ofert złożonych w priorytetach 1, 2, 3 i 4 w konkursie FIO 2014.

Cytat:
Poniżej zamieszczono listę ofert zawierającą wynik weryfikacji formalnej dla priorytetu 1. Oferty uszeregowane zostały zgodnie z nazwami województw i numerami ofert FIO:

>>> Lista formalna Priorytetu 1 - FIO 2014 - pdf <<<

>>> Lista formalna Priorytetu 1 - FIO 2014 - excel <<<

Poniżej zamieszczono listę ofert zawierającą wyniki oceny formalnej dla priorytetów 2, 3, 4. Oferty uszeregowane zgodnie z numerami FIO.

>>> Lista formalna FIO 2014 - pdf<<<

>>> Lista formalna FIO 2014 - excel<<<

W przypadku, gdy Oferentowi przysługuje możliwość uzupełnienia dokumentów, można:
1) złożyć je osobiście w Instytucji Zarządzającej
lub
2) wysłać priorytetową przesyłką pocztową na adres Instytucji Zarządzającej

Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej
Departament Pożytku Publicznego
ul. Nowogrodzka 1/3/5
00-513 Warszawa

z dopiskiem: Odwołanie od oceny formalnej FIO 2014

Odwołanie (np. poprzez złożenie dodatkowych wyjaśnień) przysługuje we wszystkich przypadkach jeśli oferta została złożona przez Generator w terminie tj. do 07.03.2014 r. godziny 16:15.
UWAGA:

Na wszelkich dokumentach prosimy o wskazanie numeru oferty FIO.

Termin: 5 dni roboczych od dnia opublikowania listy formalnej na stronie internetowej http://www.pozytek.gov.pl/, tj. do dnia 28.04.2014 r. (włącznie). W przypadku drogi pocztowej decyduje data stempla pocztowego, w przypadku nadania przesyłką kurierską decyduje data wpływu do Instytucji Zarządzającej. Odwołanie złożone po terminie nie zostanie rozpatrzone.

Prosimy o niezwłoczne składanie/przesyłanie odwołań.


Źródło i więcej informacji na stronach:
ngo.pl
oraz
Departament Pożytku Publicznego
_________________
Fundacja "Miłosierdzie i Wiedza", ul. W. Bartoszewskiego 12, Sp 11, 78-401 Szczecinek 3 (lokal nr 12, II piętro w Centrum Organizacji Pozarządowych w Szczecinku):
Serdecznie zapraszamy do Punktu Informacyjnego Rady NGO, czynnego od wtorku do piątku, w godz.: 12.00-18.00 (darmowy Internet, przydatne info dla i o ngos, a także pomoc w obsłudze komputera, pisaniu wniosków, podań, CV,... - także dla osób bezrobotnych lub niepełnosprawnych).
Dane KRS: FUNDACJA MIŁOSIERDZIE I WIEDZA

[Profil] [PM] [E-mail] [WWW]
 
 

MIREK G



Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 188

Wysłany: 2014-06-03, 12:31   Fundusz PAFPIO - pomoc dla NGOs [Cytuj]

Fundusz PAFPIO - pomoc dla NGOs




Informacje na temat Funduszu PAFPIO, działający od 15 lat na rynku usług dla trzeciego sektora, kończy właśnie proces rebrandingu.



"Szanowni Państwo,

Fundusz PAFPIO, działający od 15 lat na rynku usług dla trzeciego sektora, kończy właśnie proces rebrandingu. Znany do tej pory z udzielania pożyczek organizacjom pozarządowym Fundusz PAFPIO od teraz też szkoli i doradza. Ma również nowe logo i stroną internetową, którą chce się pochwalić. Wszystko po to, by jeszcze lepiej pomagać innym w realizowaniu ważnych inicjatyw!



Więcej szczegółów przesyłam w załączonej informacji prasowej

i zachęcam do jej wykorzystania.W razie pytań, polecam się do kontaktu.
Pozdrawiam
Maria Migdał

Profeina. Pobudza mediatelefon kom: +48 609 577 294
e-mail: maria@profeina.pl

ul. Patriotów 77 lok. 15
04-966 Warszawa

Profeina.pl - Pobudza media



Fundusz PAFPIO - teraz więcej niż pożyczki

Fundusz PAFPIO, działający od 15 lat na rynku usług dla trzeciego sektora, kończy właśnie proces rebrandingu. Jego efektem jest nie tylko nowe logo, strona internetowa oraz uproszczona nazwa, ale przede wszystkim poszerzenie zakresu usług i nowa strategia komunikacji.

Fundusz PAFPIO znany jest głównie z usługi pożyczkowej, którą od 15 lat świadczy organizacjom pozarządowym. Obecnie firma poszerza działalność o doradztwo i szkolenia z zakresu zarządzania, finansowania i optymalizowania działania organizacji, które kieruje do trzeciego sektora oraz do instytucji z nim współpracujących.

- Przez 15 lat naszej pracy obserwowaliśmy, jak wraz ze zmieniającymi się realiami funkcjonowania organizacji pozarządowych w Polsce, zmieniają się też oczekiwania i potrzeby trzeciego sektora. Dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie obok pożyczek nowych usług: szkoleń i doradztwa, które pomogą organizacjom nie tylko pozyskać środki na działanie, ale też efektowne nimi zarządzać i unikać nieodpowiednich decyzji– mówi Dorota Pieńkowska z Funduszu PAFPIO. - Naszą misją jest wspieranie organizacji pozarządowych, pomagając w realizacji inicjatyw, które zmieniają choćby mały fragment rzeczywistości na lepsze. I robimy to kompleksowo, na różnych płaszczyznach – dodaje Pieńkowska.



Wraz z nową strategią komunikacji i rozszerzeniem działalności, Fundusz PAFPIO prezentuje odświeżoną identyfikację wizualną. Zarówno logo, jak i strona WWW zostały unowocześnione i sprofesjonalizowane. Lekko komiksową grafikę zastąpił prosty i elegancki styl. Natomiast pełna nazwy firmy „Polsko-Amerykański Fundusz Pożyczkowy Inicjatyw Obywatelskich”, funkcjonująca do tej pory wśród klientów w różnych wariantach, została skrócona do mniej skomplikowanego „Funduszu PAFPIO”.

Zapraszamy do zapoznania się z nową stroną i pełną ofertą na www.pafpio.pl



Zachęcamy też do obejrzenia prezentacji przedstawiającej efekty rebrandingu:

http://www.slideshare.net...funduszu-pafpio

"

O Funduszu PAFPIO

Fundusz PAFPIO (Polsko-Amerykański Fundusz Pożyczkowy Inicjatyw Obywatelskich) od 15 lat wspiera organizacje pozarządowe w realizacji inicjatyw, które wprowadzają pozytywne zmiany w społeczeństwie. Poprzez udzielanie pożyczek dla NGO Fundusz PAFPIO świadczy pomoc w zabezpieczeniu płynności finansowej, koniecznej dla sprawnej realizacji działań statutowych, oraz oferuje profesjonalne doradztwo i szkolenia z zakresu zarządzania i finansowania organizacji. Współorganizuje również projekty finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, podnosząc kompetencje trzeciego sektora w Polsce. Fundusz PAFPIO został powołany w 1999 roku przez Polsko-Amerykański Fundusz Przedsiębiorczości w celu wspierania młodej polskiej demokracji i gospodarki rynkowej. Obecnie należy do Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności, wspierającej rozwój społeczeństwa obywatelskiego w Polsce.



Kontakt dla mediów:

Maria Migdał,

Profeina maria@profeina.pl,

Tel. 609 577 294

Więcej info: PAFPIO
Ostatnio zmieniony przez MIREK G 2014-06-03, 12:42, w całości zmieniany 8 razy  
[Profil] [PM]
 
 

Mariusz



Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 1126
Skąd: Szczecinek

  Wysłany: 2014-08-26, 16:15   Kasa dla pozarządowców [Cytuj]


Źródło obrazka: nbp.pl

DLA



Tutaj zamieszczamy świeże informacje o aktualnych konkursach instytucji lub organizacji grantodawczych: od POKL po lokalne małe konkursy.
_________________
Fundacja "Miłosierdzie i Wiedza", ul. W. Bartoszewskiego 12, Sp 11, 78-401 Szczecinek 3 (lokal nr 12, II piętro w Centrum Organizacji Pozarządowych w Szczecinku):
Serdecznie zapraszamy do Punktu Informacyjnego Rady NGO, czynnego od wtorku do piątku, w godz.: 12.00-18.00 (darmowy Internet, przydatne info dla i o ngos, a także pomoc w obsłudze komputera, pisaniu wniosków, podań, CV,... - także dla osób bezrobotnych lub niepełnosprawnych).
Dane KRS: FUNDACJA MIŁOSIERDZIE I WIEDZA

[Profil] [PM] [E-mail] [WWW]
 
 

Mariusz



Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 1126
Skąd: Szczecinek

Wysłany: 2014-08-26, 16:21   Obywatele dla Demokracji: III edycja konkursu [Cytuj]



Cytat:
Fundacja im. Stefana Batorego w partnerstwie z Polską Fundacją Dzieci i Młodzieży zaprasza do składania wniosków w trzeciej edycji konkursu na projekty tematyczne w ramach programu dla organizacji pozarządowych Obywatele dla Demokracji, finansowanego z Funduszy Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

Celem programu jest wsparcie rozwoju społeczeństwa obywatelskiego i zwiększenie udziału organizacji pozarządowych w budowaniu sprawiedliwości społecznej, demokracji i zrównoważonego rozwoju.

Dotacje udzielane w ramach programu mają na celu: zwiększenie udziału obywateli w życiu publicznym, upowszechnianie wartości demokratycznych i praw człowieka, rozwój działalności rzeczniczej i kontroli obywatelskiej, wspieranie grup narażonych na wykluczenie, wzmocnienie kondycji organizacji pozarządowych i tworzenie warunków sprzyjających rozwojowi trzeciego sektora.

Program przywiązuje dużą wagę do takich kwestii jak: zwalczanie mowy nienawiści, przestępstw z nienawiści i ekstremizmów, przeciwdziałanie zjawiskom rasizmu i ksenofobii, homofobii i antysemityzmu, molestowaniu seksualnemu, przemocy wobec kobiet i handlowi kobietami, problemom mniejszości romskiej oraz promocji tolerancji i porozumienia między kulturami.

Wnioskodawcy
O dotacje mogą ubiegać się polskie organizacje pozarządowe, zwłaszcza fundacje i stowarzyszenia, które: mają osobowość prawną i są zarejestrowane w Krajowym Rejestrze Sądowym; nie działają w celu osiągnięcia zysku; są niezależne od władz lokalnych, regionalnych i centralnych, podmiotów publicznych, partii politycznych i podmiotów komercyjnych; nie są instytucjami religijnymi; w swojej działalności kierują się interesem publicznym, wartościami demokratycznymi i przestrzegają praw człowieka.

Organizacje mogą ubiegać się o dotacje samodzielnie lub jako lider w partnerstwie z innymi podmiotami z Polski, z Państw-Darczyńców (Islandii, Liechtensteinu i Norwegii), z Państw-Beneficjentów Funduszy EOG (Bułgaria, Cypr, Czechy, Estonia, Grecja, Hiszpania, Litwa, Łotwa, Malta, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Węgry) oraz z krajów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego graniczących z Polską (Białoruś, Rosja, Ukraina) lub z organizacjami międzyrządowymi.


Obszary wsparcia
Dotacje będą przyznawane na działania mieszczące się w następujących obszarach tematycznych:

Partycypacja obywatelska – angażowanie obywateli i organizacji obywatelskich w życie publiczne, procesy kształtowania polityk publicznych i podejmowania decyzji na szczeblu lokalnym, regionalnym i krajowym;
Kontrola obywatelska – sprawowanie obywatelskiej kontroli nadfunkcjonowaniem instytucji publicznych i instytucji zaufania publicznego oraz zwiększenie ich przejrzystości i przestrzegania reguł dobrego rządzenia;
Zwalczanie dyskryminacji – promocja i ochrona praw człowieka, zwalczanie ksenofobii, homofobii, rasizmu, antysemityzmu i wszelkich form dyskryminacji ze względu na rasę, pochodzenie etniczne, wyznanie, płeć lub orientację seksualną;
Wykluczenia społeczne – zwiększaniezakresu i form wsparcia dlagrup narażonych na ryzyko wykluczenia społecznego oraz włączanie tych grup w procesy decyzyjne;
Dzieci i młodzież – edukacja dzieci i młodzieży w zakresie praw człowieka, kształtowanie postaw obywatelskich, uwrażliwianie na problemy nietolerancji i dyskryminacji oraz przeciwdziałanie wykluczeniu i marginalizacji dzieci i młodzieży.

Organizacje składające wniosek na realizację projektów tematycznych mogą część dotacji przeznaczyć na wzmocnienie i rozwój organizacji.

Kwota przeznaczona na dotacje w III edycji: 9 138 750 euro.

Wysokość dotacji: 50 tys. – 250 tys. zł. (organizacje realizujące projekty samodzielnie) i 50 tys. – 350 tys. zł. (organizacje realizujące projekty w partnerstwie z innymi, polskimi lub zagranicznymi, podmiotami).

Wymagany wkład własny: min. 10% wartości kosztów całkowitych, w tym: wkład finansowy w wysokości min. 50% i wkład rzeczowy w postaci pracy wolontariackiej w wysokości max. 50% całkowitego wkładu własnego.

Organizacje, które przedstawią we wnioskach budżety (koszty całkowite) nie przekraczające kwoty 70 000 zł i których średnie roczne wydatki z dwu ubiegłych lat również nie przekraczają kwoty 70 000 zł, mogą otrzymać ze środków Fundacji im. Stefana Batorego uzupełniającą dotację w wysokości do 3 500 zł na pokrycie wymaganego finansowego wkładu własnego.

Okres wykorzystania dotacji: dostosowany do charakteru projektu, ale nie dłuższy niż do 30 kwietnia 2016 roku.

Termin składania wniosków: wnioski wstępne w III edycji konkursu będzie można składać za pośrednictwem Internetowego Systemu Wniosków dostępnego na stronie programu www.ngofund.org.pl w terminie od 1 września 2014, godzina 12.00 do 15 października 2014, godzina 12.00.

Decyzja o zakwalifikowaniu projektu do II etapu podjęta zostanie do 2 grudnia 2014. Wnioski pełne przyjmowane będą za pośrednictwem Internetowego Systemu Wniosków dostępnego na stronie programu www.ngofund.org.pl od 2 grudnia 2014, godzina 12.00 do 30 grudnia 2014, godzina 12.00. Decyzja o dofinansowaniu projektu podjęta zostanie do 2 lutego 2015.

Formularz wniosku i wskazówki do jego wypełnienia można pobrać ze strony programu: www.ngofund.org.pl

Procedura oceny wniosków
W projektach tematycznych wnioski przyjmowane i oceniane są dwuetapowo: na pierwszym etapie organizacje składają wnioski wstępne. Organizacje, których projekty zakwalifikowane zostały do drugiego etapu przedstawiają wnioski pełne. Wnioski na obu etapach oceniane są przez niezależnych ekspertów. Decyzje o liście wniosków rekomendowanych do dofinansowania podejmuje Komisja Konkursowa. Na podstawie rekomendacji Komisji Konkursowej, ostateczną decyzję o przyznaniu dotacji podejmuje Komisja Programu.

Szczegółowe informacje
Szczegółowe informacje o zasadach ubiegania się o dotacje, procedura wyboru projektów (kryteria i karta oceny, procedura odwoławcza od oceny formalnej), rodzaje działań i wydatków kwalifikowanych do wsparcia, sposób wypłaty dotacji znajdują się w podręczniku dla wnioskodawców i grantobiorców. Na stronie internetowej programu w zakładce Dokumenty do pobrania znajdują się również wzory formularzy wniosku wstępnego i pełnego, karty oceny wniosków, wzory sprawozdań i inne przydatne dokumenty.

Kontakt
Zespół programu będzie udzielać odpowiedzi na pytania dotyczące zakresu tematycznego, procedury składania i oceny wniosków.

Pytania prosimy kierować na adres ngofund@batory.org.pl.

Odpowiedzi będą udzielane mailowo w ciągu dwu dni roboczych.
Informacji będziemy udzielać również telefonicznie.

Na stronie programu www.ngofund.org.pl podajemy wszystkie dane kontaktowe (adresy mailowe oraz numery telefonów do członków Zespołu)."


Źródło informacji:

Obywatele dla Demokracji
_________________
Fundacja "Miłosierdzie i Wiedza", ul. W. Bartoszewskiego 12, Sp 11, 78-401 Szczecinek 3 (lokal nr 12, II piętro w Centrum Organizacji Pozarządowych w Szczecinku):
Serdecznie zapraszamy do Punktu Informacyjnego Rady NGO, czynnego od wtorku do piątku, w godz.: 12.00-18.00 (darmowy Internet, przydatne info dla i o ngos, a także pomoc w obsłudze komputera, pisaniu wniosków, podań, CV,... - także dla osób bezrobotnych lub niepełnosprawnych).
Dane KRS: FUNDACJA MIŁOSIERDZIE I WIEDZA

[Profil] [PM] [E-mail] [WWW]
 
 

MIREK G



Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 188

Wysłany: 2014-08-26, 17:01   Wyniki konkursu FIO 2014 [Cytuj]

Wyniki konkursu FIO 2014 - dotacje ze środków pozostałych do dyspozycji MPiPS




Departament Pożytku Publicznego informuje o decyzji Ministra Pracy i Polityki Społecznej z 14 sierpnia 2014 r.

w sprawie dofinansowania projektów złożonych w ramach konkursu FIO 2014 ze środków pozostałych do dyspozycji Ministra...
" Zgodnie z zapisami Regulaminu Konkursu FIO w 2014 r. część A rozdział VI podrozdział 3 Formułowanie list rankingowych punkt 17
oraz w związku z niewykorzystaniem w całości kwoty środków przeznaczonych na dotacje w ramach edycji FIO, po ponownym przeanalizowaniu wniosków oraz po zapoznaniu się z ocenami ekspertów:

Źródło i więcej informacji: ngo.pl
[Profil] [PM]
 
 

Mariusz



Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 1126
Skąd: Szczecinek

Wysłany: 2014-12-13, 16:38   Konkurs FIO 2015 ogłoszony [Cytuj]



Minister Pracy i Polityki Społecznej zaprasza

– organizacje pozarządowe, o których mowa w art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, m.in. stowarzyszenia oraz jednostki terenowe stowarzyszeń posiadające osobowość prawną, związki stowarzyszeń, fundacje, kółka rolnicze, cechy rzemieślnicze, izby rzemieślnicze, izby gospodarcze, wspólnoty mieszkaniowe;

– podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 pkt. 1-4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;

do udziału w otwartym konkursie ofert na najlepsze projekty dofinansowywane w 2015 r. ze środków krajowego Programu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich (P FIO)...


"

1. Finansowane będą wyłącznie projekty mieszczące się w ramach statutowej działalności nieodpłatnej lub odpłatnej pożytku publicznego.

2. Rodzaje zadań objętych dofinansowaniem:

Uprawione podmioty mogą składać oferty o dofinansowanie zadań w ramach jednego z trzech Priorytetów:

Priorytet 2. Aktywne społeczeństwo;

Priorytet 3. Aktywni obywatele;

Priorytet 4. Silne organizacje pozarządowe;

oraz komponentu działań systemowych wyodrębnionego w ramach 4 priorytetu.

3. Zakres możliwych do zrealizowania w ramach P FIO działań obejmuje wszystkie wymienione w art. 4 UoDPPioW obszary działalności pożytku publicznego.

4. Maksymalny czas realizacji projektu:

- dla tzw. projektów „jednorocznych”: od 1 maja 2015 r. do 31 grudnia 2015 r.

– dla tzw. projektów „dwuletnich”: od 1 maja 2015 r. do 30 listopada 2016 r.

– w Komponencie Działań Systemowych w priorytecie 4 realizowane są jedynie projekty „dwuletnie”: od 1 maja 2015 r. do 30 listopada 2016 r. lub projekty „trzyletnie”: od 1 maja 2015 r. do 30 listopada 2017 r.

5. Uprawniony podmiot może złożyć 1 ofertę w ramach ogłoszonego konkursu. Jednakże w ramach jednej osobowości prawnej oddziały terenowe mogą złożyć maksymalnie 4 oferty. Konkurs obejmuje nabór ofert na trzy Priorytety.

W Komponencie Działań Systemowych możliwe jest złożenie tylko jednej oferty. Złożenie jej nie wyczerpuje limitu złożenia oferty w konkursie ogólnym, jednak w przypadku przeznaczenia do dofinansowania obu ofert Oferent zobowiązany jest do wskazania w ciągu 30 dni od rozstrzygnięcia konkursu, którą ofertę wybiera do realizacji (niemożliwe jest otrzymanie dwóch dofinansowań).

6. Wysokość wnioskowanej dotacji:

– dla projektów „jednorocznych”: od 10 tys. zł. do 100 tys. zł

– dla projektów „dwuletnich”: od 20 tys. zł. do 200 tys. zł (minimalna dotacja w danym roku musi wynosić nie mniej niż 10 tys. zł)

– w Komponencie Działań Systemowych w priorytecie 4: od 20 tys. zł. do 750 tys. zł. (od 10 tys. zł do 250 tys. zł rocznie).

7. Wymagany wkład własny przy dotacji w wysokości:

- 10 tys. zł do 40 tys. zł włącznie - co najmniej 10% wartości dotacji środki własne niefinansowe lub finansowe

- ponad 40 tys. zł do 200 tys. zł włącznie (oraz Komponent Działań Systemowych) - co najmniej 10% wartości dotacji środki własne niefinansowe lub finansowe, w tym nie mniej niż 5% wartości dotacji wkład finansowy

8. Termin składania ofert: od 8 grudnia 2014 r. do 19 stycznia 2015 r.

9. Składanie ofert:

W konkursie ogłoszonym w ramach P FIO oferty należy składać w dwóch formach:

– złożenie oferty w wersji elektronicznej przez Generator Ofert FIO

– wysłanie lub dostarczenie oferty w wersji papierowej lub złożenie oferty za pomocą profilu zaufanego ePUAP, zgodnie z instrukcją zawartą w Regulaminie Konkursu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich w 2015 r. (oferty w Komponencie muszą być składane przez ePUAP).

Do wersji papierowej (lub złożonej przez ePUAP) należy załączyć wymagane załączniki. Generator ofert jest dostępny na stronie internetowej www.pozytek.gov.pl. Ofertę należy wypełnić w języku polskim i przesłać do 19 stycznia 2015 r. do godz.16:15.

Jeden wydrukowany i podpisany egzemplarz oferty (tożsamy z przesłaną wersją elektroniczną) wraz z wymaganymi załącznikami (oferta powinna zostać trwale połączona z załącznikami) należy wysłać pocztą do 19 stycznia 2015 r. na podany poniżej adres Departamentu Pożytku Publicznego (decyduje data stempla pocztowego), złożyć osobiście, za potwierdzeniem odbioru (w zapieczętowanej kopercie) w siedzibie Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej lub złożyć ofertę za pomocą profilu zaufanego ePUAP w wymaganym terminie.

Departament Pożytku Publicznego

Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej

ul. Nowogrodzka 1/3/5

00-513 Warszawa

z dopiskiem: FIO 2015.

Portal ePUAP jest dostępny pod adresem http://epuap.gov.pl

[...]

13. Lista projektów przeznaczonych do dofinansowania zostanie ogłoszona przed dniem 1 maja 2015 r.

14. Zawarcie umowy i przyznanie dotacji na poszczególne lata nastąpi pod warunkiem przyznania stosownych środków z budżetu państwa przeznaczonych na dofinansowanie zadań realizowanych w ramach P FIO na rok 2015.

15. Dodatkowe informacje znajdują się na stronie internetowej www.pozytek.gov.pl."

"

Źródło: http://www.pozytek.gov.pl...,2015,3637.html
_________________
Fundacja "Miłosierdzie i Wiedza", ul. W. Bartoszewskiego 12, Sp 11, 78-401 Szczecinek 3 (lokal nr 12, II piętro w Centrum Organizacji Pozarządowych w Szczecinku):
Serdecznie zapraszamy do Punktu Informacyjnego Rady NGO, czynnego od wtorku do piątku, w godz.: 12.00-18.00 (darmowy Internet, przydatne info dla i o ngos, a także pomoc w obsłudze komputera, pisaniu wniosków, podań, CV,... - także dla osób bezrobotnych lub niepełnosprawnych).
Dane KRS: FUNDACJA MIŁOSIERDZIE I WIEDZA

[Profil] [PM] [E-mail] [WWW]
 
 

Krzysiek


Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 46

Wysłany: 2014-12-30, 13:16   Szansa na dodatkowe środki dla NGOs [Cytuj]

Szansa na dodatkowe środki dla NGO’s




16 grudnia br. w Szczecinie i 17 grudnia br. w Koszalinie odbyły się Spotkania Informacyjne dotyczące ogłoszonego konkursu w ramach Programu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich 2015. w Koszalinie. Spotkania cieszyły się dużym zainteresowaniem, w którym łącznie udział wzięło blisko 180 zainteresowanych

Spotkania informacyjne organizował Marszałek Województwa Zachodniopomorskiego wraz z Zachodniopomorską Radą Działalności Pożytku Publicznego w partnerstwie z instytucją zarządzającą Programem FIO, czyli Departamentem Pożytku Publicznego Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. Adresatami spotkań są uprawnione podmioty, które zamierzają ubiegać się o środki w ogólnopolskim konkursie.

– Program Fundusz Inicjatyw Obywatelskich jest przykładem inicjatywy na poziomie krajowym, służącej wsparciu organizacji pozarządowych. Wynika bezpośrednio ze strategii trzeciego sektora – Strategii Rozwoju Kapitału Społecznego 2020. Oba programy mają umożliwić obywatelom angażowanie się w różnorodne działania na rzecz swoich wspólnot oraz w tworzenie, realizację i monitoring polityk publicznych. Stanowią całościową formułę wsparcia organizacji pozarządowych w procesie budowy społeczeństwa obywatelskiego – mówiła podczas szczecińskiego spotkania informacyjnego członek Zarządu Województwa Anna Mieczkowska.
Podczas organizowanych spotkań informacyjnych uczestnikom przekazywana była wiedza m.in. z zakresu tworzenia harmonogramu i budżetu projektu, kryteriów oceny złożonych wniosków, procedur konkursowych. Spotkania w Szczecinie oraz Koszalinie poprowadził ekspert oceniający oferty Programu FIO Paweł Szczyrski.

Program Fundusz Inicjatyw Obywatelskich wspiera działania mające na celu zwiększenie zaangażowania obywateli i organizacji pozarządowych w życie publiczne. – Fundusz Inicjatyw Obywatelskich cieszy się dużym zainteresowaniem wśród zachodniopomorskich organizacji pozarządowych. Z roku na rok rośnie liczba złożonych wniosków i uzyskanych dofinansowań – mówiła marszałek Mieczkowska.

Źródło i więcej informacji: ngo.pl
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 

Mariusz



Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 1126
Skąd: Szczecinek

Wysłany: 2015-01-03, 01:40   30.12.14r: Konkurs ofert UM Szczecinek na sport i rekreację [Cytuj]



30.12.14r Burmistrz Szczecinka ogłosił konkurs ofert dla NGOs na sport i rekreację:

Cytat:
Działając na podstawie art.11 ust. 2 i art. 13 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j.Dz.U. 2014. 1118 z późn.zm.) oraz uchwały nr III/11/2014 Rady Miasta Szczecinek z dnia 22 grudnia 2014 r. w sprawie programu współpracy Miasta Szczecinek z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2015.

Burmistrz Miasta Szczecinek ogłasza otwarty konkurs ofert dla organizacji pozarządowych oraz podmiotów, o których mowa w art. 3 ust.3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na realizację zadań własnych Miasta Szczecinek w zakresie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej wśród dzieci i młodzieży w 2015 roku.

I. Zakres i wysokość dotacji. Na organizację zajęć sportowo-rekreacyjnych, szkolenie i współzawodnictwo sportowe oraz organizację obozów sportowych przeznacza się w 2015 r. kwotę 700 000,00 złotych (siedemset tysięcy złotych) podziałem na następujące dyscypliny sportu:

1. Piłka nożna: 125.000,00 złotych;

2. Lekkoatletyka: 81.000,00 złotych;

3. Sporty walki: 102.000,00 złotych;

4. Tenis ziemny: 40.000,00 złotych;

5. Akrobatyka sportowa i fitness: 43.000,00 złotych;

6. Pływanie: 45.000,00 złotych;

7. Pięciobój nowoczesny triathlon: 42.000,00 złotych;

8. Piłka koszykowa: 46.000,00 złotych;

9. Szermierka: 26.000,00 złotych;

10. Strzelectwo: 17.000,00 złotych;

11. Badminton: 13.000,00 złotych;

12. Piłka siatkowa: 50.000,00 złotych;

13. Sporty wodne: 33.000,00 złotych;

14. Dzieci niepełnosprawne intelektualnie: 15.000,00 złotych.

II. Utworzono rezerwę w wysokości 22.000,00 złotych.

III. Wysokość zrealizowanych przez Miasto Szczecinek w roku ogłoszenia otwartego konkursu i w roku poprzednim środków publicznych tego samego rodzaju i związanych z nimi kosztami wyniosły:

a/ 2013 roku - 594.865,00 złotych,

b/ 2014 roku - 606.804,00 złotych.

IV. Zasady przyznawania dotacji:

1. Kwota dotacji nie może przekroczyć 80% całkowitego kosztu zadania (należy wykazać co najmniej 20% finansowych środków własnych bądź pozyskanych z innych źródeł; zadeklarowany wkład własny musi zostać wykorzystany w trakcie realizacji zadania).

2. Realizacja zadania obejmuje okres od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2015 roku.

3. Dotacja może być przeznaczona na zakup materiałów i towarów z wyłączeniem środków trwałych oraz na pokrycie kosztów usług niezbędnych do realizacji zadania, w szczególności:

a) zakupu odzieży, obuwia i sprzętu sportowego;

b) zakupu artykułów spożywczych oraz odżywek dla zawodników;

c) kosztów zakwaterowania i wyżywienia uczestników zadania;

d) koszty opłat licencyjnych oraz rejestracyjnych związanych bezpośrednio z udziałem w zawodach;

e) koszty obsługi sędziowskiej, opieki medycznej oraz koszty odnowy biologicznej zawodników;

f) koszty ubezpieczenie zawodników i uczestników zadania;

g) koszty transportu i wynagrodzenia trenerów oraz opiekunów;

h) koszty obsługi księgowej;

i) koszty zakupu paliwa do samochodu prywatnego pod warunkiem prowadzenia ewidencji przebiegu pojazdu oraz zawarcia umowy na użytkowanie prywatnego pojazdu do celów służbowych;

j) zakup materiałów promocyjnych zadania;

k) bezpośrednie koszty utrzymania obiektów, uwzględniające wyłącznie koszty czynszu, ogrzewania, energii elektrycznej, wody i odprowadzania ścieków, wywozu śmieci - nie więcej niż 5% przyznanej dotacji.

4. Łączne koszty wynagrodzenia trenerów (brutto) nie mogą przekraczać 50% przyznanej dotacji na realizację zadania.

5. Dotacji oferent nie może przeznaczyć na:

a) zakup papierosów, alkoholu oraz innych używek;

b) ponoszenie kosztów na nabycie oraz remont środków trwałych;

c) cła oraz opłaty skarbowe;

d) koszty związane z otrzymaniem oraz spłatą kredytów i pożyczek;

e) działalność gospodarczą, polityczną i religijną;

f) odsetki z tytułu opóźnienia w zapłacie, grzywny i mandaty karne oraz inne kary.

6. Dotacja wykorzystana niezgodnie z przeznaczeniem podlega zwrotowi wraz z należnymi odsetkami za zwłokę zgodnie z art. 252.1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2013.885 z późn. zm.)

V. Tryb przyznawania dofinansowania:

1. Ostateczną decyzję o wyborze podmiotu, które uzyskają dotację oraz jej wysokość podejmie Burmistrz Miasta Szczecinek, w terminie nie późniejszym niż 14 dni, licząc od ostatecznego terminu składania ofert po zasięgnięciu opinii Komisji.

2. Burmistrz Miasta Szczecinek powoła Komisję konkursową, która dokona oceny ofert według karty oceny stanowiącej załącznik nr 1 do ogłoszenia.

3. Dokonując ocen ofert Komisja konkursowa będzie stosowała kryteria zawarte w punkcie VI.

4. Decyzja Burmistrza Miasta Szczecinek o odrzuceniu oferty lub odmowa udzielenia dotacji jest ostateczna i nie przysługuje na nie odwołanie.

5. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone niezwłocznie:

a) na stronach internetowych: UM w Szczecinku: www.szczecinek.pl, OSiR w Szczecinku www.osir.szczecinek.pl;

b) na tablicach ogłoszeń: UM w Szczecinku, OSiR w Szczecinku;

c) w Biuletynie Informacji Publicznej: UM w Szczecinku: www.bip.szczecinek.pl, OSiR w Szczecinku: www.bip.osir.szczecinek.pl.

6. Wysokość przyznanej dotacji może być niższa niż podana w złożonej ofercie, w takim przypadku oferent może:

a) odstąpić od zawarcia umowy, powiadamiając o tym pisemnie ogłaszającego konkurs w terminie 3 dni od dnia ogłoszenia wyników;

b) przystąpić do negocjacji z Burmistrzem Miasta Szczecinek na temat zmniejszenia zakresu rzeczowego i finansowego w terminie nie późniejszym niż 7 dni od dnia ogłoszenia wyników. W przypadku nie złożenia oświadczenia, o którym mowa w punkcie 6a oraz nie przystąpienia do negocjacji, o których mowa w punkcie 6b, umowa z oferentem nie zostanie podpisana.

W wyniku pozytywnych negocjacji, podpisanie umowy nastąpić może wyłącznie po przedłożeniu przez oferenta zaktualizowanego zakresu rzeczowego i finansowego projektu oraz zaktualizowanego kosztorysu.

7. Złożenie oferty nie jest równoznaczne z przyznaniem dotacji.

8. Burmistrz Miasta może odmówić podmiotowi wyłonionemu w konkursie podpisania umowy w przypadku, gdy okaże się, że podmiot lub jego reprezentanci utracą zdolności do czynności prawnych albo zostaną ujawnione okoliczności podważające wiarygodność merytoryczną lub finansową oferenta.

9. W przypadku nie zabezpieczenia środków własnych w wysokości co najmniej 20% całkowitych kosztów zadania oferta zostanie odrzucona.

10. Przekazanie dotacji nastąpi po podpisaniu umowy w całości (w ciągu 30 dni od daty podpisania umowy) lub w transzach w terminach ustalonych w umowie. 11. Podpisanie umowy, której wzór określa rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 grudnia 2010 roku w sprawie wzoru oferty i ramowego wzoru umowy dotyczących realizacji zadania publicznego oraz wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz. U. z 2011 r. Nr 6, poz. 25) musi nastąpić w terminie 14 dni, licząc od dnia rozstrzygnięcia konkursu. Po tym terminie strony nie są związane ofertą.

12. Szczegółowe warunki realizacji, finansowania i rozliczenia zadania regulować będzie umowa zawarta pomiędzy Miastem Szczecinek a organizacją, której oferta została wybrana. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do ogłoszenia.

VI. Kryteria wyboru ofert:

1. Wymagania formalne:

a) podmiot składający ofertę jest uprawniony do jej złożenia na podstawie art. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;

b) zgodność celów statutowych oferenta z zadaniem określonym w ogłoszeniu;

c) złożenie oferty na obowiązującym formularzu oraz spełnienie wymagań do oferty wskazanych w punkcie VIII;

d) terminowe złożenie oferty;

e) kompletność załączonej dokumentacji, o której mowa w punkcie VII oraz spełnienie wymagań do dokumentacji z punktu VIII,

f) brak wymagalnego zadłużenia wobec Miasta Szczecinek i miejskich jednostek organizacyjnych.

2. Ocena merytoryczna oferty. Oferta będzie oceniana według poniższych kryteriów z zastosowaniem punktacji od 1 do 10:

a) kalkulacja kosztów realizacji projektu, jej zgodność z harmonogramem oraz zakładane rezultaty;

b) ocena wcześniejszej współpracy z Miastem Szczecinek;

c) rzetelność i terminowość rozliczenia otrzymanych dotychczas dotacji; d) udział własnych środków finansowych;

e) rzeczowy wkład własny w realizację zadania;

f) dotychczasowe doświadczenie oferenta w realizacji podobnych zadań;

g) średnia liczba uczestników zajęć w 2014r; h) praca społeczna członków / zaangażowanie wolontariuszy.

3. Dopuszcza się stosowanie dodatkowych kryteriów ustalonych przez Komisję wynikających ze specyfiki danej dyscypliny.

VII. Do oferty należy załączyć:

1. Kopię aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, innego rejestru lub ewidencji podmiotu składającego ofertę.

2. Oświadczenie o średniej liczbie uczestników zajęć w 2014 roku, które wzór stanowi załącznik nr 4 do ogłoszenia.

VIII. Wymagania do oferty i załączonych dokumentów:

1. Ofertę należy składać wyłącznie na formularzu zgodnym z rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 grudnia 2010 roku w sprawie wzoru oferty i ramowego wzoru umowy dotyczących realizacji zadania publicznego oraz wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz. U. z 2011 r. Nr 6, poz. 25), którego wzór stanowi załącznik nr 3 do ogłoszenia.

2. Formularz oferty, o którym mowa w pkt. VIII.1. dostępny jest na stronie www.osir.szczecinek.pl w zakładce (Kluby sportowe/Konkursy ofert), www.szczecinek.pl (w dziale ogłoszenia, przetargi/ogłoszenia) w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.osir.szczecinek.pl (w dziale Ogłoszenia o konkursach), www.bip.szczecinek.pl (w dziale organizacje pozarządowe/konkursy) oraz w Kancelarii Ośrodka Sportu i Rekreacji w Szczecinku przy ulicy Piłsudskiego 3, pokój nr 17.

3. Każdy z oferentów może złożyć tylko jedną ofertę w danej dyscyplinie sportowej.

4. Do oferty należy dołączyć załączniki wymienione w punkcie VII niniejszego ogłoszenia.

5. Oferta należy wypełnić czytelnie, w każdym polu, jeżeli wypełnienie nie dotyczy podmiotu, należy wpisać nie dotyczy.

6. Wymagane jest złożenie oświadczeń znajdujących się na ostatniej stronie formularza oferty, o którym mowa w punkcie VIII.1., poprzez skreślenie i wypełnienia właściwych pozycji. Brak skreślenia lub wypełnienia stanowi brak oświadczeń, a tym samym brak formalny.

7. W przypadku składania kserokopii wymaganych dokumentów każda strona dokumentu powinna być potwierdzona za zgodność z oryginałem, przez co najmniej jedną osobę reprezentującą podmiot, zgodnie z wpisem do właściwego rejestru.

IX. Warunki uzupełnienia ofert:

1. Ofert, które będą posiadały braki wyłącznie w zakresie:

a/ uzupełnienie brakujących podpisów pod wnioskiem w przypadku, gdy wniosek nie został podpisany przez wszystkie osoby uprawnione statutowo do zaciągania zobowiązań majątkowych,

b/ złożenie podpisu pod załącznikami do wniosku przez osoby uprawnione statutowo do zaciągania zobowiązań finansowych majątkowych,

c/ poświadczenie za zgodność z oryginałem złożonych dokumentów przez osoby uprawnione statutowo do zaciągania zobowiązań majątkowych,

d/ uzupełnienie wniosku o sprawozdanie merytoryczne i finansowe - mogą być uzupełnione przez podmiot składający ofertę.

2. Wezwanie do uzupełnienia ofert będzie przekazane na piśmie za potwierdzeniem odbioru (dopuszcza się przekazanie wezwania w formie faxu lub poczty elektronicznej za potwierdzeniem odbioru wezwania).

3. Termin złożenia uzupełnienia oferty wynosi trzy dni od otrzymania wezwania.

4. Oferty posiadające braki formalne po upływie terminu na ich uzupełnienie zostaną odrzucone.

X. Termin składania ofert:

1. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej nazwą zadania, w Kancelarii Ośrodka Sportu i Rekreacji w Szczecinku przy ulicy Piłsudskiego 3, 78-400 Szczecinek lub przesłać pocztą na podany wyżej adres.

2. Termin składania ofert upływa w dniu 20 stycznia 2015 roku o godz. 09:00, o zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Ośrodka Sportu i Rekreacji w Szczecinku, dotyczy to również przypadków przesłania oferty pocztą lub kurierem.

3. Szczegółowych informacji w sprawie ogłoszonego konkursu ofert udziela osobiście lub telefonicznie Pani Ewa Jóskowska – pracownik Ośrodka Sportu i Rekreacji w Szczecinku – pokój nr 11, tel. 094 37 210 91 wew. 37, od poniedziałku do piątku od godz.8ºº do godz.15ºº.


Źródło info i załączniki do pobrania - na stronie www UM Szczecinka
_________________
Fundacja "Miłosierdzie i Wiedza", ul. W. Bartoszewskiego 12, Sp 11, 78-401 Szczecinek 3 (lokal nr 12, II piętro w Centrum Organizacji Pozarządowych w Szczecinku):
Serdecznie zapraszamy do Punktu Informacyjnego Rady NGO, czynnego od wtorku do piątku, w godz.: 12.00-18.00 (darmowy Internet, przydatne info dla i o ngos, a także pomoc w obsłudze komputera, pisaniu wniosków, podań, CV,... - także dla osób bezrobotnych lub niepełnosprawnych).
Dane KRS: FUNDACJA MIŁOSIERDZIE I WIEDZA

[Profil] [PM] [E-mail] [WWW]
 
 

MIREK G



Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 188

Wysłany: 2015-01-11, 14:50   Aktualne konkursy ofert dla NGOs [Cytuj]

Aktualne konkursy ofert dla NGOs




Poniżej informacje o kilku aktualnych konkursach ofert dla pozarządowców:

Na początek konkursy grantowe Urzędu Marszałkowskiego Woj. Zachodniopomorskiego:



"Konkurs ofert na realizację zadania publicznego z zakresu ratownictwa wodnego:

Zarząd Województwa Zachodniopomorskiego w 2015 na wsparcie podmiotów uprawnionych do wykonywania ratownictwa wodnego planuje przeznaczyć 150 000 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). Dotacje dla wyżej wskazanych podmiotów mogą być udzielone na następujące zadania publiczne z zakresu ratownictwa wodnego:

utrzymanie gotowości ratowniczej;
prowadzenie działań ratowniczych;
organizowanie i prowadzenie szkoleń ratowników wodnych oraz psów ratowniczych i ich przewodników;
utrzymanie gotowości operacyjnej sprzętu ratowniczego;
prowadzenie dokumentacji wypadków.

Dotację może zostać przyznana po złożeniu przez podmiot uprawniony do wykonywania ratownictwa wodnego oferty realizacji zadania publicznego w 2015. Oferta zawiera w szczególności:

szczegółowy zakres rzeczowy zadania publicznego proponowanego do realizacji;
termin i miejsce realizacji zadania publicznego;
kalkulację przewidywanych kosztów realizacji zadania publicznego;
informację o wcześniejszej działalności w zakresie, którego dotyczy zadanie publiczne;
informację o posiadanych zasobach rzeczowych i kadrowych zapewniających wykonanie zadania publicznego oraz o planowanej wysokości środków finansowych na realizację danego zadania pochodzących z innych źródeł;
deklarację o zamiarze odpłatnego lub nieodpłatnego wykonania zadania publicznego.

Oferta powinna być zgodna ze wzorem oferty zawartym w rozporządzeniu z dnia 15 grudnia 2010 r. w sprawie wzoru oferty i ramowego wzoru umowy dotyczących realizacji zadania publicznego oraz wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania. Oferty realizacji zadania publicznego przez podmioty uprawnione do ratownictwa wodnego będą przyjmowane do dnia 30 stycznia 2015 r. Oferty należy składać osobiście w Biurze Spraw Obronnych i Bezpieczeństwa Publicznego Urzędu Marszałkowskiego w p.413 w budynku przy ul. Starzyńskiego 1, 70-952 Szczecin lub przesłać pocztą na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego 70-540 Szczecin, ul. Korsarzy 34 z dopiskiem Biuro Spraw Obronnych i Bezpieczeństwa Publicznego...

"

Źródło i więcej info: UM Woj. Zachodniopomorskiego



"Otwarty konkurs ofert na wspieranie zadań publicznych Województwa Zachodniopomorskiego w zakresie rozwoju inicjatyw edukacyjnych i budowy społeczeństwa obywatelskiego w 2015 roku:

Zarząd Województwa Zachodniopomorskiego z siedzibą w Szczecinie, ul. Korsarzy 34,
ogłasza otwarty konkurs ofert na wspieranie zadań publicznych Województwa Zachodniopomorskiego w zakresie rozwoju inicjatyw edukacyjnych i budowy społeczeństwa obywatelskiego w 2015 roku

Dział I. Podstawa prawna udzielenia dotacji:
Postępowanie konkursowe zostanie przeprowadzone zgodnie z art. 11 ust. 1 pkt 1, ust. 2 oraz art. 13 i 14 Ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie ( Dz. U. z 2014 r., poz. 1118 z późn.zm.).

Dział II. W konkursie mogą uczestniczyć podmioty, o których mowa w art. 3 ww. Ustawy - realizujące zadania statutowe z zakresu edukacji na terenie Województwa Zachodniopomorskiego tj.:
1. organizacje pozarządowe (z wyłączeniem: partii politycznych, związków zawodowych i organizacji pracodawców, samorządów zawodowych i fundacji utworzonych przez partie polityczne)
oraz
2. osoby prawne i jednostki organizacyjne działające na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w Rzeczypospolitej Polskiej, o stosunku Państwa do innych kościołów i związków wyznaniowych oraz o gwarancjach wolności sumienia i wyznania,
3. stowarzyszenia jednostek samorządu terytorialnego,
4. spółdzielnie socjalne,
5. spółki akcyjne i spółki z ograniczoną odpowiedzialnością oraz kluby sportowe będące spółkami działającymi na podstawie przepisów ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2014 r., poz. 715), które nie działają w celu osiągnięcia zysku oraz przeznaczają całość dochodu na realizację celów statutowych oraz nie przeznaczają zysku do podziału między swoich udziałowców, akcjonariuszy i pracowników.

Dział III. Rodzaj zadań publicznych oraz wysokość dotacji przeznaczonej na ich realizację w danym postępowaniu konkursowym wskazana na podstawie projektu budżetu:

Wspieranie inicjatyw o charakterze edukacyjnym obejmujących realizację programów oświatowych, konferencje, konkursy, kursy, plenery, warsztaty, wystawy, a także inne działania związane z podnoszeniem wiedzy oraz aktywnością w procesie budowania społeczeństwa obywatelskiego wśród dzieci i młodzieży, a także osób niepełnosprawnych.

Na realizację ww. zadania przeznacza się kwotę w wysokości: 100.000 złotych. (słownie: sto tysięcy złotych), która to kwota podana zostaje na podstawie projektu budżetu Województwa na rok 2015, co oznacza, iż może ulec zmianie stosownie do uchwały jaką podejmie Sejmik Województwa w sprawie uchwalenia budżetu na rok 2015.

Zadania muszą być skierowane do mieszkańców Województwa Zachodniopomorskiego.

Dział IV. Informacja o zrealizowanych zadaniach tego samego typu w 2013 i 2014 roku oraz wysokości dotacji przekazana na ich realizację:

Nazwa zadania: Wspieranie inicjatyw o charakterze edukacyjnym obejmujących realizację programów oświatowych, konferencje, konkursy, kursy, plenery, warsztaty, wystawy, a także inne działania związane z podnoszeniem wiedzy oraz aktywnością w procesie budowania społeczeństwa obywatelskiego wśród dzieci i młodzieży, a także osób niepełnosprawnych. Rok 2013 (200.000 zł) Rok 2014 (150.000 zł).

Więcej informacji: http://www.pomagamypszczolom.pl/konkurs-grantowy
Ostatnio zmieniony przez MIREK G 2015-01-11, 14:50, w całości zmieniany 1 raz  
[Profil] [PM]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

 SZCZECINECKIE FORUM POMOCY

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group  template created by szpak