PORTAL
                                   FORUM
                                ALBUM ZDJĘĆ
                             UŻYTKOWNICY
                          FAQ   BBCode
                       STATYSTYKI
                    DOWNLOAD

SZCZECINECKIE FORUM POMOCY

 

Forum Fundacji "Miłosierdzie i Wiedza"
i Dobrodziejów ze Szczecinka.
Anonse o różnych formach pomocy.
Marzenia.Praca.Hobby!

 Szukaj • Grupy • Rejestracja • Zaloguj
Zapraszamy na stronę Klastra NGO pow. Szczecineckiego. Najnowsze informacje o naszych oraz innych NGOs działaniach
 Ogłoszenie 

Gościcie na stronach naszej FUNDACJI "MIŁOSIERDZIE I WIEDZA".

Te właśnie atrybuty Człowieczeństwa uznaliśmy za najważniejsze: Miłosierdzie /SERCE/ i Wiedzę /UMYSŁ/.

Niosąc pomoc ludziom w potrzebie ze Szczecinka /i nie tylko!/ wdrażamy w życie poniższe projekty pomocowe:

*. "KLUB WSPARCIA" - w naszej siedzibie prowadzimy od 2007 roku "Klub Wsparcia Koleżeńskiego"- finansowany przez pierwsze dwa lata ze środków unijnych, w ramach większego projektu, realizowanego na obszarze 4 powiatów województwa zachodniopomorskiego, pn. "Praca w posagu" - miejsce spotkań społeczników z osobami ubogimi, bezrobotnymi lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym - poszukującymi porady jaką i gdzie można by znaleźć pomoc w rozwiązaniu ich rozlicznych problemów. W kolejnych latach realizujemy powyższe dzieło już własnym sumptem, dzięki m.in. dotacjom z Urzędu Miasta Szczecinka.
Naszym zadaniem jest prowadzenie działań na rzecz osób oraz rodzin wykluczonych lub zagrożonych wykluczeniem społecznym, w tym osób bezrobotnych lub poszukujących pracy poprzez zorganizowanie i prowadzenie profesjonalnej pomocy informacyjnej i edukacyjnej oraz kontynuację prowadzenia grupy środowiskowego wsparcia, czyli KW - w którym to miejscu nieodpłatnie świadczymy pomoc osobom potrzebującym poprzez umożliwienie im kontaktu z fachowcami służącymi pomocą przy pisaniu podać, CV, listów motywacyjnych, czy pomagającymi poczynić pierwsze kroki w obsłudze komputera lub - surfować w Internecie.
Polega to na udostępnianiu przez 6 godzin dziennie - od 12.00 do 18.00 - 4 razy w tygodniu (od wtorku do piątku) naszej sali na potrzeby spotkać osób poszukujących pomocy z ludźmi o w/w umiejętnościach.
Obok tego pomagamy naszym petentom w pozyskaniu potrzebnej im wiedzy poprzez umożliwienie im kontaktu z fachowcami z terenu całej Polski - za pośrednictwem Internetu.
* Poddziałania w ramach "KW":
- "SZCZECINECKI TELEFON MIŁOSIERDZIA": 697-755-214 - swoisty telefoniczno - internetowy bank informacji o szczodrości dobrodziejów - ofiarujących pomoc rzeczową lub w formie bezpłatnych usług osobom w potrzebie.
Pod tym numerem można dowiadywać się o używany sprzęt AGD,RTV, rehabilitacyjny lub meble do oddania za darmo, jak również zgłaszać swoje prośby i zapotrzebowania. (czynny od poniedziałku do piątku, w godzinach : 10.00 -18.00)

- "SZCZECINECKIE FORUM POMOCY": www.dobrodzieje.org - na którym to forum osoby chcące pomóc drugiemu człowiekowi, jak i poszukujące pomocy mogą zamieszczać swoje ogłoszenia i informacje.
Można tutaj znaleźć wiadomości o różnych formach pomocy, ofertach pracy zamieszczanych w Internecie oraz samym zamieszczać informacje o swoich marzeniach i bolączkach, obok tego - anonse o kwalifikacjach i poszukiwaniu pracy, a wreszcie opisywać swoje pasje i zainteresowania.

2. PUNKT INFORMACYJNY RADY PROGRAMOWEJ ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH SZCZECINKA
której jesteśmy współtwórcami i członkami Prezydium - miejsce wymiany informacji i doświadczeń oraz poszukiwania obszarów wspólnych działań przez ngos z naszego miasta i powiatu szczecineckiego - mieści się w Centrum Organizacji Pozarządowych w Szczecinku, ul. W.Bartoszewskiego (dawna: 9 Maja) 12/12 - w siedzibie Fundacji / w godzinach: 12.00-18.00, od wtorku do piątku / oraz pod adresem naszego portalu:
www.organizacjeszczecinek.pl
Udzielamy tutaj przedstawicielom lokalnych NGOs oraz osobom zainteresowanym utworzeniem organizacji pozarządowej, czy podmiotu ES, informacji o aktualnych szkoleniach, konkursach, inicjatywach, czy ważnych sprawach dotyczących NGOs - z jednej strony, a z drugiej - informujemy lokalne środowisko o działaniach NGOs powiatu szczecineckiego.
Współuczestniczymy również w organizowaniu szkoleń i kursów, czy spotkań informacyjno - integracyjnych dla przedstawicieli lokalnych organizacji pozarządowych.

OSOBY POTRZEBUJĄCE POMOCY, JAK I OSOBY - PRAWNE CZY PRYWATNE - CHCĄCE WESPRZEĆ MERYTORYCZNIE, SPRZĘTOWO, ITP DZIAŁALNOŚĆ NASZEJ FUNDACJI ZAPRASZAMY DO NASZEJ SIEDZIBY W SZCZECINKU, PRZY ULICY W. BARTOSZEWSKIEGO (DAWNA: 9-GO MAJA) 12 (DRUGIE PIĘTRO, POKóJ 12) OD WTORKU DO PIĄTKU W GODZINACH 12.00-18.00

TYM, KTóRZY ZECHCIELIBY WESPRZEĆ NAS FINANSOWO - POPRZEZ WPŁATY NA KONTO BANKOWE - PODAJEMY NASZE DANE ADRESOWE, NR KRS, REGON ORAZ NAZWĘ BANKU, W KTóRYM POSIADAMY KONTO ORAZ JEGO NUMER:
FUNDACJA "MIŁOSIERDZIE I WIEDZA",
UL.W. BARTOSZEWSKIEGO (DAWNA: 9-GO MAJA) 12/12,
78-401 SZCZECINEK 3
KRS:0000238111,
NIP: 6731787762,
REGON: 320077302

Nasz Bank: BAŁTYCKI BANK SPÓŁDZIELCZY,
PLAC SOWIŃSKIEGO 2, 78-400 SZCZECINEK
KONTO NR: 36 8566 1042 0500 6557 5004 0001
Z DOPISKIEM " NA DZIAŁALNOŚĆ STATUTOWĄ I KOSZTY Z TYM ZWIĄZANE"

ADRES NASZEJ STRONY INTERNETOWEJ:
dobrodzieje.org
KONTAKT Z NAMI:
TEL.:697 755 214
E-MAIL: fundacja_miw@o2.pl


Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Mariusz
2013-05-15, 15:03
Bezpłatne szkolenia dla szczecineckich ngos
Autor Wiadomość

Mariusz



Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 1124
Skąd: Szczecinek

Wysłany: 2011-02-02, 17:32   Bezpłatne szkolenia dla przedstawicieli szczecineckich ngos [Cytuj]

Na stronie szczecineckiego Starostwa Powiatowego pojawiła się poniższa informacja:

Cytat:


Szkolenie dla NGO

Zgodnie z zapowiedzią, zapraszamy wszystkich przedstawicieli organizacji i podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego, zainteresowanych uzyskaniem dotacji na realizację zadania publicznego, na szkolenie, które odbędzie się 8 lutego br. o godz. 10.00 w sali nr 202 Starostwa Powiatowego w Szczecinku.

W programie:

1.

omówienie przepisów nowego Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie oferty i ramowego wzoru umowy dotyczących realizacji zadania publicznego oraz wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania z 15 grudnia 2010 r.;
2.

przedstawienie treści ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizacje zadań publicznych w 2011 r., ze szczególnym uwzględnieniem nowych wymagań;
3.

zasady wypełniania formularza oferty z omówienie najczęściej popełnianych błędów przy jej sporządzaniu.

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych!



Przyłączamy się do zaproszenia i pozdrowień! :-)
_________________
Fundacja "Miłosierdzie i Wiedza", ul. W. Bartoszewskiego 12, Sp 11, 78-401 Szczecinek 3 (lokal nr 12, II piętro w Centrum Organizacji Pozarządowych w Szczecinku):
Serdecznie zapraszamy do Punktu Informacyjnego Rady NGO, czynnego od wtorku do piątku, w godz.: 12.00-18.00 (darmowy Internet, przydatne info dla i o ngos, a także pomoc w obsłudze komputera, pisaniu wniosków, podań, CV,... - także dla osób bezrobotnych lub niepełnosprawnych).
Dane KRS: FUNDACJA MIŁOSIERDZIE I WIEDZA

[Profil] [PM] [E-mail] [WWW]
 
 

Mariusz



Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 1124
Skąd: Szczecinek

  Wysłany: 2011-04-29, 21:01   Bezpłatne szkolenia dla szczecineckich ngos [Cytuj]

Przedstawiciele (członkowie, pracownicy, wolontariusze, itp.) podmiotów ekonomii społecznej powiatu szczecineckiego zaproszeni są do wzięcia udziału w bezpłatnych szkoleniach organizowanych przez dwie Instytucje:
1. Instytut Spraw Społeczno - Gospodarczych w Szczecinie (bezpłatne szkolenia wyjazdowe: ośrodek "Geovita" w Dąbkach: czerwiec i październik 2011r) - więcej informacji TUTAJ
oraz
2. Koszalińskie Centrum Wspierania Inicjatyw Społecznych (bezpłatne szkolenia wyjazdowe: pensjonat "Marina" w Bornem Sulinowie: kwiecień, maj i czerwiec 2011r)- więcej informacji TUTAJ .

W imieniu Organizatorów szkoleń serdecznie zapraszamy! :-)
_________________
Fundacja "Miłosierdzie i Wiedza", ul. W. Bartoszewskiego 12, Sp 11, 78-401 Szczecinek 3 (lokal nr 12, II piętro w Centrum Organizacji Pozarządowych w Szczecinku):
Serdecznie zapraszamy do Punktu Informacyjnego Rady NGO, czynnego od wtorku do piątku, w godz.: 12.00-18.00 (darmowy Internet, przydatne info dla i o ngos, a także pomoc w obsłudze komputera, pisaniu wniosków, podań, CV,... - także dla osób bezrobotnych lub niepełnosprawnych).
Dane KRS: FUNDACJA MIŁOSIERDZIE I WIEDZA

[Profil] [PM] [E-mail] [WWW]
 
 

Mariusz



Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 1124
Skąd: Szczecinek

  Wysłany: 2011-08-08, 13:58   Bezpłatne doradztwo dla przedstawicieli ngos [Cytuj]

Na stronie wiadomosci.ngo.pl znaleźliśmy interesującą wiadomość dla przedstawicieli org. pozarządowych:

Cytat:


Organizacjo, szukasz porady? Zapytaj
Od wielu lat działasz w stowarzyszeniu, fundacji lub jesteś na początku „pozarządowej” drogi. Na każdym etapie mogą pojawić się pytania, wątpliwości związane z prowadzeniem, zakładaniem NGO. Pomoc znajdziesz w Informatorium dla organizacji pozarządowych.
ngo.pl na Facebooku


W Informatorium uzyskasz odpowiedzi na pytania dotyczące m.in. zakładania stowarzyszenia, fundacji, formalnych zmian władz, statutu, wymogów sprawozdawczych czy likwidacji organizacji. Pomożemy także w wypełnieniu formularzy do Krajowego Rejestru Sądowego, doradzimy, jak zostać organizacją pożytku publicznego.

Możesz:

zadzwonić Infolinia 801 646 719 (pon. – pt. 10.00 – 16.00)
zadać pytanie: e-mail info@ngo.pl, formularz zadawania pytań: http://poradnik.ngo.pl/zapytaj
umówić się na spotkanie z doradczynią tel. 22 828 91 28

Udzielamy ponad 4 tysięcy porad rocznie! Porad i informacji udziela kompetentny zespół doradców, doradczyń wykorzystujących aktualną wiedzę z zakresu prawa. Umożliwiamy też kontakt z prawnikiem i księgowym. Wszystkie porady są bezpłatne.

Informatorium dla organizacji pozarządowych jest prowadzone przez Stowarzyszenie Klon/Jawor i Federację „Centrum Szpitalna”.

_________________
Fundacja "Miłosierdzie i Wiedza", ul. W. Bartoszewskiego 12, Sp 11, 78-401 Szczecinek 3 (lokal nr 12, II piętro w Centrum Organizacji Pozarządowych w Szczecinku):
Serdecznie zapraszamy do Punktu Informacyjnego Rady NGO, czynnego od wtorku do piątku, w godz.: 12.00-18.00 (darmowy Internet, przydatne info dla i o ngos, a także pomoc w obsłudze komputera, pisaniu wniosków, podań, CV,... - także dla osób bezrobotnych lub niepełnosprawnych).
Dane KRS: FUNDACJA MIŁOSIERDZIE I WIEDZA

[Profil] [PM] [E-mail] [WWW]
 
 

Mariusz



Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 1124
Skąd: Szczecinek

Wysłany: 2012-05-08, 17:38   Kolejne bezpłatne szkolenia dla przedstawicieli ngos [Cytuj]



„Aktywne i stabilne NGO”

Rozwiń z nami swoją organizację!

Podnoś swoje kompetencje i przyłącz się do wspólnego rozwoju społeczeństwa obywatelskiego.

Zdobądź wiedzę i umiejętności potrzebne do efektywnego zarządzania organizacją pozarządową i zacznij czerpać z tego zysk.

„Aktywne i stabilne NGO” to cykl trzyczęściowych bezpłatnych szkoleń dla pracowników, wolontariuszy a także członków organizacji pozarządowych mających swoją siedzibę na terenach wiejskich i małomiasteczkowych województwa zachodniopomorskiego .


„Aktywne i stabilne NGO” to możliwość podnoszenia kompetencji kadrowych z zakresu:

zarządzania ludźmi i finansami organizacji
finansowania działalności
współpracy z Administracją Publiczną

„Aktywne i stabilne NGO” to możliwość poznania nowych ludzi i nawiązania współpracy

Zapraszamy do udziału w szkoleniu składającym się z trzech modułów.

Moduł I ( 3 dni szkoleniowe ) 13-15 kwietnia 2012

Upowszechnianie procedur współpracy NGO z JST powiatowym i gminnym, w tym rocznych/wieloletnich programów współpracy JST z NGO
Analiza lokalnych zasobów i możliwości zawiązywania partnerstw między NGO, JST i biznesem
Diagnoza problemów dotyczących współpracy między NGO a JST oraz bariery rozwoju NGO

Moduł II ( 3 dni szkoleniowe ) 18-20 maja 2012

Tworzenie i planowanie projektów społecznych, źródła ich finansowania
Dokumenty strategiczne i ich rola w przygotowaniu projektów
Metodologia i zarządzanie projektami Inne źródła finansowania NGO ( darowizny, środki własne – odpłatna działalność statutowa, działalność gospodarcza)
Zarządzanie finansami

Moduł III (3 dni szkoleniowe ) 1-3 czerwca 2012

Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna organizacji
Zarządzanie zasobami ludzkimi
Pozyskiwanie i współpraca z wolontariuszami

Zapewniamy wysokiej jakości materiały szkoleniowe, wraz z zakwaterowaniem i wyżywieniem uczestników.

Istnieje również możliwość zwrotu kosztów transportu.

Zgłoszenia można przesyłać drogą mailową na adres: rekrutacja@slif.org.pl

Więcej informacji:

Łukasz Malinowski

Tel: 505 748 353

e-mail: rekrutacja@slif.org.pl">rekrutacja@slif.org.pl

Źródło info: Stowarzyszenie Liderów i FundraiserówStowarzyszenie Liderów i Fundraiserów
_________________
Fundacja "Miłosierdzie i Wiedza", ul. W. Bartoszewskiego 12, Sp 11, 78-401 Szczecinek 3 (lokal nr 12, II piętro w Centrum Organizacji Pozarządowych w Szczecinku):
Serdecznie zapraszamy do Punktu Informacyjnego Rady NGO, czynnego od wtorku do piątku, w godz.: 12.00-18.00 (darmowy Internet, przydatne info dla i o ngos, a także pomoc w obsłudze komputera, pisaniu wniosków, podań, CV,... - także dla osób bezrobotnych lub niepełnosprawnych).
Dane KRS: FUNDACJA MIŁOSIERDZIE I WIEDZA

[Profil] [PM] [E-mail] [WWW]
 
 

Mariusz



Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 1124
Skąd: Szczecinek

Wysłany: 2012-07-26, 16:00   Zaproszenie na szkolenie z Urzędu Marszałkowskiego [Cytuj]



Z Urzędu Marszałkowskiego Woj. Zachodniopomorskiego otrzymaliśmy poniższą informację:
"Organizacje pozarządowe
działające w obszarze pomocy i integracji społecznej
w województwie zachodniopomorskim

Szanowni Państwo!

Biuro Pomocy i Integracji Społecznej w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej planuje przeprowadzenie w październiku 2012r. bezpłatnego szkolenia dotyczącego zasad i najczęściej popełnianych błędów przy przygotowywaniu oferty, realizacji oraz sprawozdawczości i rozliczania zadania publicznego na wspieranie zadań z zakresu pomocy i integracji społecznej. W związku z powyższym, w celu właściwego zaplanowania i przygotowania ww. szkolenia prowadzimy wstępne badania nt liczby uczestników i organizacji zainteresowanych uczestnictwem w szkoleniu.

Zainteresowane organizacje prosimy o współpracę i przesłanie do nas poniższych danych:

1) nazwa organizacji i liczba kandydatów na szkolenie z danej organizacji,

2) preferowane miejsce szkolenia (Szczecin, Koszalin),

3) zajmowane stanowisko, pełniona funkcja w organizacji,

4) pytania i sugestie do wykładowcy,

5) inne, ważne Państwa zdaniem wskazówki i oczekiwania,

6) e-mail i tel. kontaktowy.

Przesłanie powyższych informacji nie jest automatycznym zobowiązaniem do uczestnictwa w szkoleniu. Będzie natomiast bardzo pomocne w oszacowaniu potencjalnej liczby uczestników, ich potrzeb i zainteresowań. Informacje zwrotne prosimy przesłać pocztą elektroniczną najpóźniej do dnia 20 sierpnia 2012r. na adres asawicki@wzp.pl

Liczymy szczególnie na udział organizacji z małym doświadczeniem w pozyskiwaniu środków publicznych na realizację zadań publicznych z zakresu pomocy społecznej, z terenów wiejskich i miejsko-wiejskich.

O terminie i szczegółach dot. szkolenia osoby z organizacji zostaną poinformowane odrębnym pismem, które zostanie rozesłane pocztą elektroniczną.

z poważaniem

Biuro Pomocy i Integracji Społecznej

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej

Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego

ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin

tel.91/ 4 253 639, asawicki@wzp.pl
"
Informację przekazujemy i do uczestnictwa zachęcamy! :-)
_________________
Fundacja "Miłosierdzie i Wiedza", ul. W. Bartoszewskiego 12, Sp 11, 78-401 Szczecinek 3 (lokal nr 12, II piętro w Centrum Organizacji Pozarządowych w Szczecinku):
Serdecznie zapraszamy do Punktu Informacyjnego Rady NGO, czynnego od wtorku do piątku, w godz.: 12.00-18.00 (darmowy Internet, przydatne info dla i o ngos, a także pomoc w obsłudze komputera, pisaniu wniosków, podań, CV,... - także dla osób bezrobotnych lub niepełnosprawnych).
Dane KRS: FUNDACJA MIŁOSIERDZIE I WIEDZA

[Profil] [PM] [E-mail] [WWW]
 
 

Mariusz B


Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 4
Skąd: Szczecinek

Wysłany: 2013-03-12, 17:40   Newsletter FUNDUSZE 11.03.2013 r. [Cytuj]

Specjalne wydanie Newslettera - Fundusze dla tych, którzy poszukują możliwości dofinansowania działań swoich organizacji i nie tylko.
W razie pytań - zachęcamy do kontaktu na cim@cim.info.pl



Aktywność Społeczna Osób Starszych
Minister Pracy i Polityki Społecznej zaprasza do udziału w II edycji otwartego konkursu ofert na najlepsze projekty dofinansowywane ze środków Rządowego Programu na rzecz Aktywności Społecznej Osób Starszych na lata 2012-2013. Termin składania wniosków to 28 marca 2013 r.


Zmiany w Google Grants
Google Grants umożliwia organizacjom pożytku publicznego (OPP) prowadzenie bezpłatnych kampanii Google AdWords. Co miesiąc OPP mogą uzyskać grant w wysokości 10 000 USD na darmowe reklamy w wyszukiwarce Google. W 2013 zostały wprowadzone dwie istotne zmiany,
o których dowiesz się więcej tutaj

Kultura-Interwencje
To nowy program NCK, który dofinansowuje działania instytucji samorządowych i organizacji pozarządowych w zakresie organizacji wydarzeń kulturalnych, szkoleń i warsztatów, konferencji oraz spotkań. Środki są także udostępniane na publikacje audio-wideo, czy katalogi drukowane oraz kampanie promocyjne, społeczne i edukacyjne.
Termin składania wniosków:
31 marca 2013 r.,
30 czerwca 2013 r.,
30 września 2013 r.
Czytaj więcej...


Dofinansowanie nowych technologii
Fundacja TechSoup prowadzi program, dzięki któremu polskie organizacje pozarządowe mogą skorzystać ze specjalnej oferty taniego oprogramowania i sprzętu sieciowego. Program umożliwia dostęp do oprogramowania i sprzętu sieciowego za symboliczną opłatę administracyjną lub znacznie zredukowaną cenę rynkową, obniżając w ten sposób koszt infrastruktury technologicznej.
Czytaj więcej...


Bank Dziecięcych Uśmiechów
Organizacje pozarządowe oraz placówki społeczne mogą składać wnioski o różnej formie aktywności na mikro granty. Dofinansowanie przewidziane jest na udostępnianie i upowszechnianie kultury i edukacji, podnoszenie szans, poprawę zdrowia oraz promowanie aktywności fizycznej.
Termin składania wniosków:
I edycja – od 25 lutego do 19 marca 2013r.
II edycja – od 16 września do 9 października 2013r
Czytaj więcej...


Kreatywna Europa 2014-2020
Program ten jest kontynuacją programu Europa dla Obywateli 2007-2013. Wpisuje się w strategię Europa 2020, czyli przyczynianie się do rozwoju gospodarki europejskiej opartej na wiedzy, innowacji, inteligentnym i zrównoważonym rozwoju, wysokim poziomie zatrudnienia i włączenia społecznego. Wnioski w programie mogą składać instytucje, organizacje i przedsiębiorstwa działające w sektorze kultury, audiowizualnym i kreatywnym, a także osoby prywatne. Termin składania wniosków: koniec 2013 r.

Czytaj więcej...



Dom Kultury+Inicjatywy Lokalne
Celem Programu jest inicjowanie działań służących wzmocnieniu zaangażowania instytucji kultury w życie społeczności lokalnej, rozwijaniu potencjału i kapitału kulturowego jej członków oraz kulturotwórczych zasobów społeczności. Program jest skierowany do samorządowych instytucji kultury. Termin składania wniosków: 26 marca 2013 r.

Czytaj więcej...

Konkurs dotacyjny Urzędu Miasta Szczecin
Prezydent Miasta Szczecin ogłosił otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego w zakresie przeciwdziałania uzależnieniom i patologiom społecznym. Szkolenie dla podmiotów zainteresowanych udziałem w konkursie odbędzie się 12 marca 2013 roku o godzinie 10.00 w sali 335 OP Urzędu Miasta. Termin składania wniosków w konkursie to 25 marca 2013 r.

Czytaj więcej...


Międzynarodowy Fundusz Wyszehradzki - małe granty
Program Małych Grantów Funduszu Wyszehradzkiego wspiera finansowo projekty rozwijające współpracę krajów z Grupy Wyszehradzkiej.W przypadku niewielkich dotacji projekty mogą obejmować co najmniej trzy podmioty z trzech różnych krajów V4, tylko w przypadku projektów transgranicznych o grant mogą starać się dwa podmioty. Budżet projektu nie może obejmować okresu dłuższego niż sześć miesięcy.
Termin składania wniosków:
1 czerwca 2013
1 września 2013
1 grudnia 2013
Czytaj więcej...

RITA Program Przemiany w Regionie
Program wspiera projekty służące dzieleniu się polskimi doświadczeniami w zakresie demokratycznych i systemowych przemian oraz projekty służące kształtowaniu nowych liderów i elit zdolnych do działania na rzecz demokracji, gospodarki rynkowej oraz społeczeństwa obywatelskiego. O środki mogą ubiegać się stowarzyszenia, fundacje oraz organizacje powołane na postawie umów państwo-kościół. Najbliższy termin składania wniosków to 15 marca 2013 r.
Czytaj więcej...

Granty na międzynarodowe działania
Europejska Fundacja Młodzieży (EYF) udziela wsparcia finansowego europejskim działaniom młodzieżowym w zakresie promowaniu idei pokoju, zrozumienia i współpracy w duchu poszanowania praw człowieka, demokracji, tolerancji i solidarności.
Terminy składania wniosków: 1 kwietnia 2013 r. oraz 1 października 2013 r.

Czytaj więcej...
Ostatnio zmieniony przez Mariusz B 2013-03-13, 15:37, w całości zmieniany 30 razy  
[Profil] [PM]
 
 

Mariusz



Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 1124
Skąd: Szczecinek

Wysłany: 2013-04-13, 16:08   Szkolenia, doradztwo, itd. m.in. dla szczecineckiech NGOs [Cytuj]

Projekt Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej jest realizowany przez Gminę Miejską Wałcz w partnerstwie z Fundacją Nauka dla Środowiska oraz Państwową Wyższą Szkołą Zawodową w Wałczu.

Okres realizacji projektu to 3 lata, od 1 stycznia 2013 r. do 30 listopada 2015 r.

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.


Celem głównym projektu jest wzmocnienie istniejących podmiotów ekonomii społecznej (PES) oraz pobudzenie powstawania nowych PES. Wierzymy, że przedsiębiorczość społeczna może być skutecznym narzędziem aktywizacji osób pozostających bez pracy zarówno w środowiskach miejskich, jak i na wsiach, gdzie dużo mniejszy jest wachlarz możliwości znalezienia zatrudnienia.

Obszar działań: powiat wałecki, drawski, łobeski, świdwiński, szczecinecki

Projekt skierowany jest do:

*osób fizycznych zainteresowanych założeniem, prowadzeniem oraz zatrudnieniem w sektorze Ekonomii Społecznej

*Podmiotów Ekonomii Społecznej m.in.:

-Organizacji Pozarządowych

-Spółdzielni Socjalnych

-Spółdzielni Inwalidów i Niewidomych

-Fundacji

-Centrów Integracji Społecznej

-Zakładów Aktywności Zawodowej

-Warsztatów Terapii Zajęciowej


Pracownicy:

Kierownik Projektu Anna Gródka, e-mail owes@umwalcz.pl, tel. 602 839 479

Pracownik ds. Usług Anna Kałamarz, e-mail biuro_owes@umwalcz.pl

Pracownik ds. Promocji Paulina Woś, e-mail promocja_owes@umwalcz.pl, tel. 530 002 805

Animator Marta Czerwińska, e-mail animator_owes@umwalcz.pl

Wszystkich zainteresowanych prosimy o kontakt.


Więcej informacji TUTAJ
_________________
Fundacja "Miłosierdzie i Wiedza", ul. W. Bartoszewskiego 12, Sp 11, 78-401 Szczecinek 3 (lokal nr 12, II piętro w Centrum Organizacji Pozarządowych w Szczecinku):
Serdecznie zapraszamy do Punktu Informacyjnego Rady NGO, czynnego od wtorku do piątku, w godz.: 12.00-18.00 (darmowy Internet, przydatne info dla i o ngos, a także pomoc w obsłudze komputera, pisaniu wniosków, podań, CV,... - także dla osób bezrobotnych lub niepełnosprawnych).
Dane KRS: FUNDACJA MIŁOSIERDZIE I WIEDZA

[Profil] [PM] [E-mail] [WWW]
 
 

Ewelina


Dołączyła: 15 Paź 2013
Posty: 95

Wysłany: 2013-10-24, 16:22   Bezpłatne szkolenie „Excel Podstawowy- praktyczne [Cytuj]

OWES Wałcz zaprasza na bezpłatne szkolenia „Excel podstawowy- praktyczne szkolenie dla Podmiotów Ekonomii Społecznej". Jest to szkolenie dla wszystkich, którzy planują działania, bądź działają w ramach ekonomii społecznej; zarówno dla przedstawicieli organizacji pozarządowych (działalność gospodarcza lub działalność statutowa odpłatna) jak i spółdzielni socjalnych i innych podmiotów ekonomii społecznej.

Szkolenia odbędą się w terminach:



18 listopada- Wałcz, Urząd Miasta- Plac Wolności

19 listopada- Szczecinek, Hotel Leśny Dwór ul. Wierzbowa 4

20 listopada- Drawsko Pomorskie, Hotel Abrava, ul. Piłsudskiego 15-19

21 listopada- Świdwin, Starostwo Powiatowe, ul. Mieszka I 16

22 listopada- Łobez, Dom Kultury, ul. Niepodległości 52


Do pobrania:

regulamin szkolenia
http://www.umwalcz.pl/owe...olenia_OWES.pdf

program szkolenia
http://www.umwalcz.pl/owe..._podstawowy.pdf

formularz zgłoszeniowy
http://www.umwalcz.pl/owe...eniowy_OWES.pdf


Formularze zgłoszeniowe z dopiskiem w temacie maila: szkolenie Excel, należy dostarczyć mailem na adres promocja_owes@umwalcz.pl, do 13.11.13r.- Wałcz, 14.11.13r.- Szczecinek, 15.11.13r- Drawsko Pom., 18.11.13r.- Świdwin, 19.11.13r. Łobez, do godziny 17.00 lub osobiście w siedzibie OWES Wałcz przy ul. Nowomiejskiej 4

kontakt: Paulina Woś tel: 530 002 805



Uczestnikom szkolenia zapewniamy materiały szkoleniowe oraz catering

Ilość miejsc na szkoleniu jest ograniczona, decyduje data zgłoszenia.


Źródło: OWES Wałcz
Ostatnio zmieniony przez Ewelina 2013-10-24, 16:40, w całości zmieniany 1 raz  
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 

Ewelina


Dołączyła: 15 Paź 2013
Posty: 95

Wysłany: 2014-01-03, 16:51   KONKURS NR 13 - Decyzja Zarządu PFRON [Cytuj]

KONKURS NR 13 - Decyzja Zarządu PFRON w sprawie udzielenia dofinansowania organizacjom pozarządowym z przeznaczeniem na realizację w 2014 roku zadań zlecanych na podstawie art. 36 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej (...)


Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych informuje, że Zarząd PFRON w dniu 19 grudnia 2013 r. podjął decyzję o dofinansowaniu projektów, które podlegały ponownej ocenie merytorycznej w wyniku złożonego odwołania od negatywnej oceny merytorycznej.

Aktualna decyzja dotyczy 4 wniosków, które po skierowaniu przez Zarząd PFRON do ponownej oceny merytorycznej, zostały pozytywnie ocenione.

Decyzja dotyczy projektów z celu programowego 1: wejście osób niepełnosprawnych na otwarty rynek pracy oraz celu programowego 2: zwiększenie samodzielności osób niepełnosprawnych, których realizacja rozpoczyna się w styczniu 2014 r. i które otrzymały w trakcie oceny merytorycznej minimum 30 punktów.

Podjęte w ramach konkursu trzynastego decyzje wraz z przyjęciem przez Zarząd PFRON rezygnacji Wnioskodawców z realizacji projektów (Polski Związek Niewidomych Okręg Lubelski – wniosek nr 7517; Oddział Wielkopolski Polskiego Związku Głuchych z Poznania – wniosek nr 7213; Klub Sportowy Niepełnosprawnych „START” z Kalisza – wniosek nr 7582) oraz cofnięciem dofinansowania udzielonego Polskiemu Towarzystwu Stwardnienia Rozsianego Oddział Biała Podlaska – wniosek nr 7636) zawierają się w poniższych listach:

Pozostałe projekty z opublikowanej listy rankingowej dla celu 1 i 2, z późniejszym terminem rozpoczęcia realizacji, będą przedmiotem decyzji w ramach środków na zadanie w planie finansowym PFRON na 2014 r.

W Generatorze Wniosków zostanie zamieszczone pismo PFRON informujące o podjętej decyzji w sprawie przyznania dofinansowania. O zamieszczeniu pisma Wnioskodawca zostanie poinformowany na adres e-mail podany przy rejestracji do Generatora Wniosków. Nie przewiduje się wysyłki pisma drogą pocztową.

Zapisy dotyczące aktualizacji wniosku przed podpisaniem umowy o zlecenie realizacji zadań znajdują się w rozdziale IX Regulaminu składania, rozpatrywania i realizacji projektów dla celu programowego 1: wejście osób niepełnosprawnych na otwarty rynek pracy i dla celu programowego 2: zwiększenie samodzielności osób niepełnosprawnych.

PFRON przypomina, że dopuszczona jest jedynie możliwość dwukrotnego aktualizowania wniosku.

Umowy do niniejszej decyzji powinny zostać zawarte do końca 2013 r. wraz z wypłatą pierwszej transzy środków w wysokości 60% kwoty przyznanego dofinansowania, do dnia 31 grudnia 2013 r.

Przed zawarciem umowy Wnioskodawca (każdy z Wnioskodawców) zobowiązany jest przedłożyć do PFRON oryginał lub kserokopię (poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wnioskodawcy, wraz z datą poświadczenia):

1. zaświadczenia z ZUS o nieposiadaniu wymagalnych zobowiązań, wydanego nie wcześniej niż 3 miesiące przed dniem podpisania umowy,
2. zaświadczenia z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z podatkami, wydanego nie wcześniej niż 3 miesiące przed dniem podpisania umowy,
3. zaświadczenia o posiadaniu rachunku bankowego wraz z informacją o braku obciążeń na tym rachunku, wydanego przez bank nie wcześniej niż 1 miesiąc przed dniem podpisania umowy – obowiązek przedłożenia zaświadczenia dotyczy rachunku bankowego wydzielonego dla środków otrzymanych z PFRON w ramach umowy.

O wynikach oceny pozostałych wniosków podlegających ponownej ocenie merytorycznej wskutek złożonego odwołania w celu programowym nr 1 i nr 2, PFRON będzie informował na bieżąco.

Źródło: http://www.pfron.org.pl/p...a-organiza.html

K13_komunikat_cel1_wszytskie_19_12.pdf
Pobierz Plik ściągnięto 511 raz(y) 46,27 KB

K13_komunik_cel2-wszystkie19_12.pdf
Pobierz Plik ściągnięto 455 raz(y) 75,63 KB

K13_komun_cel2_19_12.pdf
Pobierz Plik ściągnięto 466 raz(y) 34,02 KB

K13_komun_cel1_19_12.pdf
Pobierz Plik ściągnięto 534 raz(y) 32,01 KB

Ostatnio zmieniony przez Ewelina 2014-01-03, 16:54, w całości zmieniany 1 raz  
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 

MIREK G



Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 188

Wysłany: 2014-02-04, 20:57    [Cytuj]

OWES Wałcz zaprasza na szkolenie




Info OWES Wałcz:

"W związku z dużym zainteresowaniem tematyką księgowości w organizacjach pozarządowych zapraszamy na powtórne szkolenie nt. „Księgowość i zarządzanie finansami Podmiotów Ekonomii Społecznej”, które odbędzie 22-23 luty 2014 roku w Hotelu Abrava w Drawsku Pomorskim - formularz zgłoszeniowy (kliknij, aby pobrać)

„Księgowość i zarządzanie finansami PES" to szkolenie z zakresu rachunkowości, warunków jakie muszą spełniać dokumenty księgowe, charakterystyki działalności odpłatnej, nieodpłatnej pożytku publicznego oraz działalności gospodarczej,zobowiązań podatkowych, ubezpieczeń związanych z działalnością podmiotu ES.

Program szkolenia- kliknij tutaj.
Regulamin rekrutacji na szkolenie.

Formularze zgłoszeniowe z dopiskiem w temacie maila: szkolenie 22-23.02.2014 należy dostarczyć mailem na adres promocja_owes@umwalcz.pl, do 18 lutego 2014 roku, do godziny 17.00 lub osobiście w siedzibie OWES Wałcz przy ul. Nowomiejskiej 4

– kontakt: Paulina Woś, 530 002 805; regulamin rekrutacji na szkolenia - do pobrania.

Ilość miejsc na szkoleniu jest ograniczona, decyduje data zgłoszenia.

Uczestnikom szkolenia zapewniamy dojazd, nocleg, wyżywienie oraz materiały szkoleniowe.


Zapraszamy PES oraz osoby fizyczne z regionu szczecineckiego (powiat wałecki, drawski, szczecinecki, łobeski oraz świdwiński) na bezpłatne konsultacje księgowe, prawne oraz doradztwo."



źródło: www.owes.walcz.pl
Ostatnio zmieniony przez MIREK G 2014-02-05, 17:20, w całości zmieniany 5 razy  
[Profil] [PM]
 
 

MIREK G



Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 188

Wysłany: 2014-02-25, 13:52   WARSZTATY DLA NGO [Cytuj]

WARSZTATY DLA NGO: socjologia dla NGO oraz uruchamianie stron WWW



Ostatnie dwa dni lutego możecie rezerwować na kolejne warsztaty w Inku. Najpierw socjologia w służbie organizacjom pozarządowym, a później – pierwsze kroki w królestwie stron internetowych.



Badania socjologiczne dla NGO.

Analiza danych zastanych

Przygotowujesz wniosek o finansowanie i potrzebujesz aktualnychdanych statystycznych o swoich beneficjentach? Pracujesz nad ewaluacją ex-ante i potrzebne ci są konkretne liczby? Warsztat poprowadzi dr Maciej Kowalewski, socjolog na stałe związany z Uniwersytetem Szczecińskim. Zajmuje się badaniami miasta i problemów społecznych.

Prowadzi bloga www.nadmiastem.wordpress.com.

Spotkanie odbędzie się 27 lutego 2014 r. (czwartek) w godz. 15:00-19:00 w Inku.



Jak uruchomić stronę internetową organizacji pozarządowej?

Warsztat dla początkujących

Chcesz założyć własną stronę internetową, ale nie wiesz od czego zacząć? Dzięki naszemu warsztatowi dowiesz się jak funkcjonują strony internetowe, co jest niezbędne do ich uruchomienia oraz z jakimi kosztami się to wiąże. Warsztat poprowadzi Grzegorz Sadłowski, z urodzenia szczecinianin, z wykształcenia socjolog. Od lat zajmuje się projektowaniem i uruchamianiem stron internetowych Zarówno w życiu zawodowym, jak i w działalności studenckiej. W wolnym czasie administruje stronami www lokalnych organizacji pozarządowych.

Spotkanie odbędzie się 28 lutego 2014 r. (piątek) w godz. 16:00-20:00 w Inku



Szczegóły i rejestracja: http://inkubatorkultury.s...rsztaty-w-inku/

Obowiązuje wcześniejsza rejestracja.

UDZIAŁ WE WSZYSTKICH WARSZTATACH JEST BEZPŁATNY.



KONSULTACJE W INKU

Działasz w obszarze kultury i sektorów kreatywnych? Masz pytania?

Skorzystaj z bezpłatnych konsultacji w INKU. Zajrzyj na stronę INKU.

Szczegóły: http://inkubatorkultury.s...siegowo-prawne/



160 m 2 NA DZIAŁANIA KULTURALNE

W studyjnym kinie Inku pokażesz swoje filmy czy zrealizujesz spektakle teatralne, a dwie wielofunkcyjne sale, możesz wykorzystać na zorganizowanie wystaw, debat, spotkań roboczych czy warsztatów artystycznych. Realizujesz projekt rezydencjalny? Zapraszasz gości spoza Szczecina? Skorzystaj z naszych pokojów gościnnych. Część wspólne udostępniane są na preferencyjnych warunkach cenowych. Masz pytania? Skontaktuj się z Kingą Rabińską (krabinska@mediadizajn.pl) lub zajrzyj na stronę internetową INKU (zakładka OFERTA).



WYSTAWA W INKU: BLASKI I CIENIE SZCZECINA

Zachodniopomorskie Stowarzyszenie Twórców Kultury zaprasza do INKU na trzecią wystawę. Tym razem zobaczymy prace Franciszka Gombosa „Blaski i cienie Szczecina”. Szczegóły:http://inkubatorkultury.szczecin.pl/news/blaski-i-cienie-szczecina-wystawa-w-inku/





INKU POLECA: EKONOMIA SPOŁECZNA

Czy wiesz jak założyć stowarzyszenie, fundację lub spółdzielnie socjalną? Jak działać w ekonomii społecznej? Masz pytania – napisz do ekspertów, szukasz partnera do projektu – dodaj ogłoszenie, poszukujesz wiedzy – przejdź szkolenie e-learningowe.

www.ekonomiaspoleczna.szczecin.pl



STREFA WSPÓLNYCH KSIĄŻEK

Strefa to miejsce w INKU, w którym możesz rozgościć się i poczytać książkę, zabrać ją do domu lub oddać tę, której już nie potrzebujesz.

Wszystkich czytelników zapraszamy od poniedziałku do piątku w godz. 8-22 do siedziby INKU.



INKUGRAFIKA…

…czyli działalność Szczecińskiego Inkubatora Kultury w liczbach w okresie od 1 września 2011 r. do 31 grudnia 2013 r.. Zapraszamy do zapoznania się z infografiką, która obrazowo przedstawia działalność INKU.

Szczegóły:http://inkubatorkultury.szczecin.pl/zecin.pl/news/853-dni-inku-infografika/" target="_blank" style="text-decoration: underline;">http://inkubatorkultury.szczecin.pl/news/853-dni-inku-infografika/



INKU W INTERNECIE

Zachęcamy do regularnego odwiedzania:

strony www.inkubatorkultury.szczecin.pl
profilu Inku na FB https://www.facebook.com/InkubatorKultury



Na bieżąco informujemy o warsztatach i szkoleniach, wydarzeniach organizowanych w Inku, a także piszemy o konkursach, wynikach badań, ciekawych inicjatywach. Zachęcamy również do przesyłania informacji o wydarzeniach kulturalnych organizowanych zwłaszcza przez szczecińskie organizacje pozarządowe. Informacje prasowe prosimy o przesyłanie na adres:ewolf@mediadizajn.pl.



Projekt finansowany z dotacji Gminy Miasto Szczecin



Kontakt:

Szczeciński Inkubator Kultury

al. Wojska Polskiego 90, 70-482 Szczecin,

tel.: 91


WARSZTATY DLA NGO: socjologia dla NGO oraz uruchamianie stron WWW



Ostatnie dwa dni lutego możecie rezerwować na kolejne warsztaty w Inku. Najpierw socjologia w służbie organizacjom pozarządowym, a później – pierwsze kroki w królestwie stron internetowych.



Badania socjologiczne dla NGO.

Analiza danych zastanych

Przygotowujesz wniosek o finansowanie i potrzebujesz aktualnychdanych statystycznych o swoich beneficjentach? Pracujesz nad ewaluacją ex-ante i potrzebne ci są konkretne liczby? Warsztat poprowadzi dr Maciej Kowalewski, socjolog na stałe związany z Uniwersytetem Szczecińskim. Zajmuje się badaniami miasta i problemów społecznych.

Prowadzi bloga www.nadmiastem.wordpress.com.

Spotkanie odbędzie się 27 lutego 2014 r. (czwartek) w godz. 15:00-19:00 w Inku.



Jak uruchomić stronę internetową organizacji pozarządowej?

Warsztat dla początkujących

Chcesz założyć własną stronę internetową, ale nie wiesz od czego zacząć? Dzięki naszemu warsztatowi dowiesz się jak funkcjonują strony internetowe, co jest niezbędne do ich uruchomienia oraz z jakimi kosztami się to wiąże. Warsztat poprowadzi Grzegorz Sadłowski, z urodzenia szczecinianin, z wykształcenia socjolog. Od lat zajmuje się projektowaniem i uruchamianiem stron internetowych Zarówno w życiu zawodowym, jak i w działalności studenckiej. W wolnym czasie administruje stronami www lokalnych organizacji pozarządowych.

Spotkanie odbędzie się 28 lutego 2014 r. (piątek) w godz. 16:00-20:00 w Inku



Szczegóły i rejestracja: http://inkubatorkultury.s...rsztaty-w-inku/

Obowiązuje wcześniejsza rejestracja.

UDZIAŁ WE WSZYSTKICH WARSZTATACH JEST BEZPŁATNY.



KONSULTACJE W INKU

Działasz w obszarze kultury i sektorów kreatywnych? Masz pytania?

Skorzystaj z bezpłatnych konsultacji w INKU. Zajrzyj na stronę INKU.

Szczegóły: http://inkubatorkultury.s...siegowo-prawne/



160 m 2 NA DZIAŁANIA KULTURALNE

W studyjnym kinie Inku pokażesz swoje filmy czy zrealizujesz spektakle teatralne, a dwie wielofunkcyjne sale, możesz wykorzystać na zorganizowanie wystaw, debat, spotkań roboczych czy warsztatów artystycznych. Realizujesz projekt rezydencjalny? Zapraszasz gości spoza Szczecina? Skorzystaj z naszych pokojów gościnnych. Część wspólne udostępniane są na preferencyjnych warunkach cenowych. Masz pytania? Skontaktuj się z Kingą Rabińską (krabinska@mediadizajn.pl) lub zajrzyj na stronę internetową INKU (zakładka OFERTA).



WYSTAWA W INKU: BLASKI I CIENIE SZCZECINA

Zachodniopomorskie Stowarzyszenie Twórców Kultury zaprasza do INKU na trzecią wystawę. Tym razem zobaczymy prace Franciszka Gombosa „Blaski i cienie Szczecina”. Szczegóły:http://inkubatorkultury.szczecin.pl/news/blaski-i-cienie-szczecina-wystawa-w-inku/





INKU POLECA: EKONOMIA SPOŁECZNA

Czy wiesz jak założyć stowarzyszenie, fundację lub spółdzielnie socjalną? Jak działać w ekonomii społecznej? Masz pytania – napisz do ekspertów, szukasz partnera do projektu – dodaj ogłoszenie, poszukujesz wiedzy – przejdź szkolenie e-learningowe.

www.ekonomiaspoleczna.szczecin.pl



STREFA WSPÓLNYCH KSIĄŻEK

Strefa to miejsce w INKU, w którym możesz rozgościć się i poczytać książkę, zabrać ją do domu lub oddać tę, której już nie potrzebujesz.

Wszystkich czytelników zapraszamy od poniedziałku do piątku w godz. 8-22 do siedziby INKU.



INKUGRAFIKA…

…czyli działalność Szczecińskiego Inkubatora Kultury w liczbach w okresie od 1 września 2011 r. do 31 grudnia 2013 r.. Zapraszamy do zapoznania się z infografiką, która obrazowo przedstawia działalność INKU.

Szczegóły:http://inkubatorkultury.szczecin.pl/zecin.pl/news/853-dni-inku-infografika/" target="_blank" style="text-decoration: underline;">http://inkubatorkultury.szczecin.pl/news/853-dni-inku-infografika/



INKU W INTERNECIE

Zachęcamy do regularnego odwiedzania:

strony www.inkubatorkultury.szczecin.pl
profilu Inku na FB https://www.facebook.com/InkubatorKultury



Na bieżąco informujemy o warsztatach i szkoleniach, wydarzeniach organizowanych w Inku, a także piszemy o konkursach, wynikach badań, ciekawych inicjatywach. Zachęcamy również do przesyłania informacji o wydarzeniach kulturalnych organizowanych zwłaszcza przez szczecińskie organizacje pozarządowe. Informacje prasowe prosimy o przesyłanie na adres:ewolf@mediadizajn.pl.



Projekt finansowany z dotacji Gminy Miasto Szczecin



Kontakt:

Szczeciński Inkubator Kultury

al. Wojska Polskiego 90, 70-482 Szczecin,

tel.: 91 424 04 64, fax: 91 421 02 04

e-mail: biuro@inkubatorkultury.szczecin.pl

Biuro Inkubatora czynne jest od poniedziałku do piątku

w godz. 8.00 – 18.00

Do Strefy Wspólnych Książek/Free Book Zone

zapraszamy od poniedziałku do piątku

w godz. 8.00 – 22.00

424 04 64, fax: 91 421 02 04

e-mail: biuro@inkubatorkultury.szczecin.pl




Biuro Inkubatora czynne jest od poniedziałku do piątku

w godz. 8.00 – 18.00

Do Strefy Wspólnych Książek/Free Book Zone

zapraszamy od poniedziałku do piątku

w godz. 8.00 – 22.00
Ostatnio zmieniony przez MIREK G 2014-02-25, 14:04, w całości zmieniany 1 raz  
[Profil] [PM]
 
 

MIREK G



Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 188

Wysłany: 2014-02-25, 15:02   Szkolenie: Erasmus+ [Cytuj]

> Szanowni Państwo
> Panie/Panowie
> Przedstawiciele zachodniopomorskich organizacji pozarządowych

> W załączeniu przesyłam informacje o organizowanym przez Stowarzyszenie Polites szkoleniu o nowym programie edukacyjnym „Erasmus+”, a konkretnie tej jego części dotyczącej młodzieży.
> Szczegóły w załączeniu. Zachęcam do zapoznania się z treścią komunikatu.
> Termin nadsyłania zgłoszeń mija 5 marca 2014 r.

> Kontakt
> Krzysztof Winiarczyk
> mlodziez@polites.org.pl

> Pozdrawiam
> Magdalena Pieczyńska
> Wieloosobowe stanowisko ds. organizacji pozarządowych

>
> Wydział Współpracy Społecznej
> Urząd Marszałkowski WZ
> tel. 91 44 16 224
> fax. 91 44 16 231
> mpieczynska@wzp.pl
>
> Adres do korespondencji:
> Urząd Marszałkowski WZ
> ul. Korsarzy 34
> 70 - 540 Szczecin
[Profil] [PM]
 
 

MIREK G



Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 188

Wysłany: 2014-06-03, 12:56   Bezpłatne szkolenie dla NGO [Cytuj]

Szczecin. Koszalin. Bezpłatne szkolenie dla NGO z nowych zasad organizacji zbiórek publicznych




Wydział Współpracy Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego zaprasza na bezpłatne szkolenie z cyklu „Profesjonalizacja zachodniopomorskich NGO” pn. „Co przyniesie nowa ustawa o zbiórkach publicznych?” oraz „ABC loterii fantowych”. Szkolenie odbędzie się w czerwcu 2014 w Szczecinie i Koszalinie.

Szczegóły znajdą Państwo w załączonym harmonogramie.

Pliki do pobrania:
formularz zgłoszenia
harmonogram szkolenia

Szkolenie poprowadzi Artur Gluziński - były pracownik Departamentu Pożytku Publicznego Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej, specjalista doświadczony szkoleniowiec, szkolił m.in. inspektorów kontroli RIO, wykładowca akademicki (Collegium Civitas, UW).

Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc, decydować będzie kolejność zgłoszeń. W każdym szkoleniu uczestniczyć może jedna osoba z organizacji pozarządowej.

Zgłoszenia przyjmujemy faxem na numer tel. 91 44 16 231 lub drogą mailową (skan) na adres mpieczynska@wzp.pl do dnia do dnia 10.06.2014 r. do godz. 14.00 dla Koszalina, do 12.06.2014 r. do godz. 14.00 dla Szczecina.

Szczegółowych informacji o organizowanym szkoleniu udziela Magdalena Pieczyńska, inspektor w WWS UM WZ pod numerem tel. 91 44 16 224.
[Profil] [PM]
 
 

Krzysiek


Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 46

Wysłany: 2014-11-04, 16:39   Szkolenie dla NGO [Cytuj]

Szkolenie dla NGO




Wydział Współpracy Społecznej wspólnie z Wydziałem Zarządzania Strategicznego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego i portalem dla organizacji pozarządowych ngo.pl organizuje bezpłatne Seminarium ngo.pl w ramach Forum Współpracy NGO i ROT, które odbędzie się 25 listopada 2014 r. w Hotelu Radisson Blu w Szczecinie.



Źródło i więcej informacji:
UM Szczecinek
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 

MIREK G



Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 188

Wysłany: 2014-11-06, 14:20   "Quo vadis organizacjo, czyli o strategii rozwoju" [Cytuj]

Szkolenie"Quo vadis organizacjo, czyli o strategii rozwoju"




Dokąd zmierzasz organizacjo? Jaką masz misję, wizję samej siebie. Gdzie dojdziesz za 5 lat, co chcesz osiągnąć? Nie potrafisz precyzyjnie odpowiedzieć na te pytania? Sektor3 zaprasza na bezpłatne szkolenie - 22 listopada 2014, w godzinach 9-1,5 w Szczecinie.

Dokąd zmierzasz organizacjo? Jaką masz misję, wizję samej siebie. Gdzie dojdziesz za 5 lat, co chcesz osiągnąć? Nie potrafisz precyzyjnie odpowiedzieć na te pytania? To szkolenie Quo vadis organizacji jest dla Ciebie! Strategia rozwoju organizacji!

SCWOP Sektor 3 zaprasza przedstawicieli organizacji pozarządowych na szkolenie: Quo vadis organizacjo.

czas: 22 listopada(sobota) godzina: 9.00 – 15.00 miejsce: SCWOP Sektor 3, III piętro, sala multimedialna

Szkolenie będzie prowadzone metodą warsztatową. Na miejscu uczestnicy dowiedzą się jak planować z wyprzedzeniem życie organizacji, jak ważna jest misja i wizja, jak określać posiadane zasoby i jak z nich korzystać.

Harmonogram szkolenia (LINK)

Szkolenie poprowadzi Pani Maja Wencierska - Akredytowany coach ICF, certyfikowany trener biznesu, konsultant. Z wykształcenia neurokognitywista, socjolog, fizyk medyczny i muzyk. Przez ponad 5 lat kierownik biura w firmie consultingowej. Posiada doświadczenie jako pracownik naukowy, nauczyciel akademicki, dyrygent, inspektor ochrony radiologicznej i in. Uparcie wierząca w człowieka i możliwość rozwoju jego potencjału, co znajduje odzwierciedlenie w prowadzonych przez nią sesjach coachingowych (indywidualnych oraz zespołowych) oraz warsztatach szkoleniowych.

Źródło i więcej informacji:

ngo.pl
[Profil] [PM]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

 SZCZECINECKIE FORUM POMOCY

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group  template created by szpak